Lantyz Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Het stemlokaal is open! Breng hier je stem uit op ieder die naar jouw mening een award verdient! Tevens kun je hier stemmen op het beste ontwerp voor de badge die de winnaars krijgen. En denk er aan: iedere stem telt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Allemaal weer heel veel succes. Bedankt iedereen die me genomineerd heeft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Iedereen succes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Superveel succes toegewenst aan iedereen die genomineerd is! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Het begint nu toch wel spannend te worden. Heel veel succes toegewenst aan alle genomineerden, en moge de beste winnen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Veel succes alle genomineerde leden, mogen de beste winnen. Er zijn trouwens mooiere badges dan vorig jaar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Iedereen die genomineerd is wil ik veel succes wensen de komende weken! Dat de beste moge winnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Ligt het aan mij of zijn er een heleboel minder badges dan dat er gepost waren? Najah, veel succes iedereen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Ligt het aan mij of zijn er een heleboel minder badges dan dat er gepost waren? Najah, veel succes iedereen! Ik denk dat alleen de besten gekozen zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Klopt, de organisatie van de Forum Awards (Global Moderators en Admins) hebben de beste uitgekozen, en die zijn in de poll opgenomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) Nooit geweten dat ik genomineerd was onder "modder" , Ik modelleer hoofdzakelijk, modden doe ik bijna nooit. Bewerkt: 13 december 2007 door stefaneke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Ligt het aan mij of zijn er een heleboel minder badges dan dat er gepost waren? Najah, veel succes iedereen! Ik denk dat alleen de besten gekozen zijn. Zou wat zijn als mijn paint creaties er tussen staan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Ligt het aan mij of zijn er een heleboel minder badges dan dat er gepost waren? Najah, veel succes iedereen! Ik denk dat alleen de besten gekozen zijn. Zou wat zijn als mijn paint creaties er tussen staan Natuurlijk zijn alleen de beste gekozen, anders zou die van mij er niet tussen staan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Natuurlijk zijn alleen de beste gekozen, anders zou die van mij er niet tussen staan En die van mij ook niet . Nee, grapje. Ik ben blij dat die van mij er tussen staan, het gaat mij niet om het winnen, maar om een bijdrage te leveren. Veel succes iedereen die genomineerd is, moge de beste winnen! Mvg, Flitskikker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2007 Ook namens Groot-Duimpje veel succes toegewenst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts