Jump to content

[2007] Forum awards

Recommended Posts

Geplaatst:

Het stemlokaal is open! Breng hier je stem uit op ieder die naar jouw mening een award verdient!

Tevens kun je hier stemmen op het beste ontwerp voor de badge die de winnaars krijgen.

En denk er aan: iedere stem telt!

• Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

7

• DenkaanHenk

7

• Fiegel5

6

• 2fast{0}

4

Geplaatst:

Het begint nu toch wel spannend te worden. Heel veel succes toegewenst aan alle genomineerden, en moge de beste winnen! :Y

Geplaatst:

Veel succes alle genomineerde leden, mogen de beste winnen. Er zijn trouwens mooiere badges dan vorig jaar. :bier:

Geplaatst:

Iedereen die genomineerd is wil ik veel succes wensen de komende weken! Dat de beste moge winnen.

Geplaatst:

Ligt het aan mij of zijn er een heleboel minder badges dan dat er gepost waren? Najah, veel succes iedereen!

Geplaatst:
Ligt het aan mij of zijn er een heleboel minder badges dan dat er gepost waren? Najah, veel succes iedereen!

Ik denk dat alleen de besten gekozen zijn.

Geplaatst:

Klopt, de organisatie van de Forum Awards (Global Moderators en Admins) hebben de beste uitgekozen, en die zijn in de poll opgenomen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nooit geweten dat ik genomineerd was onder "modder" :7, Ik modelleer hoofdzakelijk, modden doe ik bijna nooit.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Zou wat zijn als mijn paint creaties er tussen staan :schater:
Geplaatst:

Zou wat zijn als mijn paint creaties er tussen staan :schater:

Natuurlijk zijn alleen de beste gekozen, anders zou die van mij er niet tussen staan :7

Geplaatst:
Natuurlijk zijn alleen de beste gekozen, anders zou die van mij er niet tussen staan :7

En die van mij ook niet :puh:. Nee, grapje.

Ik ben blij dat die van mij er tussen staan, het gaat mij niet om het winnen, maar om een bijdrage te leveren.

Veel succes iedereen die genomineerd is, moge de beste winnen!

Mvg,

Flitskikker

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...