Fiegel5 Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 wahaha, prisonbreak topic genomieerd had ik niet verwacht nou mensen succes en mogen de beste willen zeg ik dan maar!!!
Gino99 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Iedereen veel succes,en moge de beste winnen
Black Force Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Mensen, Alle genomineerden waar ik ook tussen zit, heel veel succes toegewenst. Mensen die mij genomineerd hebben en op mij stemmen bedankt!! Greetzm Black Force
NilsHolgersson Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Succes en moge ik winnen. Al betreur ik het feit dat oude familieperikelen weer opgerakeld moeten worden in de poll.
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Jammer dat er weer een tweede poll is, ik had namelijk niet zo veel zin om weer me stemmen uit te brengen. Ik denk dat meerdere mensen er zo over denken, naja in ieder geval succes met de verschoonde ronde.
BigM Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Jammer dat er weer een tweede poll is, ik had namelijk niet zo veel zin om weer me stemmen uit te brengen. Ik denk dat meerdere mensen er zo over denken, naja in ieder geval succes met de verschoonde ronde. Ik ben het hier mee eens. Er zijn veel dingen waarop je moet stemmen. Weinig intresse om het weer te doen.
Dutchy3010 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Dat is natuurlijk je eigen afweging. Vind je het belangrijk genoeg om nog een keer te stemmen? Heb je die extra 5 minuten voor een heel jaar er wel of niet voor over?
BigM Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Dat is natuurlijk je eigen afweging. Vind je het belangrijk genoeg om nog een keer te stemmen? Heb je die extra 5 minuten voor een heel jaar er wel of niet voor over? Ik heb wel gestemt. Begrijp me niet verkeerd. Maar of het wel SUPER erg nodig was vind ik nou ook weer niet. En niemand die ik ken staat er tussen dusss...
Mirrrr Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik vind het ook een beetje onzin om niet meer te stemmen. Ik heb nog niet gestemd hoor. Maar dat is meer omdat ik in 1 categorie zo onwijs twijfel
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Nou wat ik vooral bedoel is dit, de poll is niet zo leuk meer als je hem voor de tweede keer moet doen. Maar ik heb uiteraard wel weer gestemd.
Fiegel5 Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Ik kwam er net achter anders had ik het totaal niet meegekregen dus heb even opnieuw gestemd, aloewel ik twijfel of ik de zelfde personen heb aangevinkt als bij de vorige poll maar ja dan is dat maar zo. Inderdaad zou ik het wel een beetje flauw vinden als je nu niet meer gaat stemmen ineens maar dat is jou mening, maar het duurt maar vijf minuten en zoals dutchy3010 al zei het is maar een keer in het jaar . Maar buiten dat wens ik iedereen weer opnieuw succes; en mogen de beste winnen!
Lantyz Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 de poll is niet zo leuk meer als je hem voor de tweede keer moet doen. Wees blij dat je die poll niet voor de tweede keer aan moest maken, dat is pas een rotklus. Gewoon nog een keer stemmen, iedere stem telt!
Big-Bear Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Waarom niet zo als 2 jaar geleden gewoon zelf kunnen invullen en niet die achterlijke bolletjes want zo vind ik het echt bullshit, zo maken maar een paar mensen kans die in principe geen eens kans mogen maken misschien. Maarja ik vul 'm wel ff in maarja ik ken al die nieuwe mensen niet alleen nog de ouwe van 't gezelligheids topic in Sl forum^^
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 We hebben eerst een nominatieronde gehad, he. De beste, degene die het vaakst genomineerd zijn dus, zijn nu te vinden in de poll.
Recommended Posts