DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 (bewerkt) Iedereen nog even snel stemmen want je hebt nog 6 uur voordat de poll sluit !! Lol, ik denk dat iedereen zo'n beetje wel gestemd heeft. Wie weet komen er in die paar uurtjes nog een paar stemmen bij, maar meer zullen het er heus niet wezen, iedereen heeft namelijk genoeg tijd gehad om te stemmen. Bewerkt: 26 december 2007 door DenkaanHenk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Iedereen nog even snel stemmen want je hebt nog 6 uur voordat de poll sluit !! Lol, ik denk dat iedereen zo'n beetje wel gestemd heeft. Wie weet komen er in die paar uurtjes nog een paar stemmen bij, maar meer zullen het er heus niet wezen, iedereen heeft namelijk genoeg tijd gehad om te stemmen. Ik zei het even voor de laatste zielen die nu nog even in dti topic komen kijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impulse_W Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Jeuj, ik wil ook een award. :O Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Wie weet gaat dat met de volgende Awards gebeuren TheBlackDevil , aangezien je er dit jaar niet tussen stond. Volgend jaar heeft iedereen weer de kans om zich te bewijzen, dus jij hebt die kans ook TheBlackDevil. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 Hoelang duurt het nog Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 (bewerkt) De stembussen zijn gesloten, we gaan nu bezig de "stemmen" tellen en zullen ergens rond oud en nieuw met de uitslag naar buiten komen. Dat kan dus vandaag of morgen zijn. Wees geduldig, en je zal merken dat de uitslag er vroeger is dan je denkt. Bewerkt: 31 december 2007 door Svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Impulse_W Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Wie weet gaat dat met de volgende Awards gebeuren TheBlackDevil , aangezien je er dit jaar niet tussen stond. Volgend jaar heeft iedereen weer de kans om zich te bewijzen, dus jij hebt die kans ook TheBlackDevil. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Geduld is een schone zaak, vergeet niet dat het veel werk is om alles te organiseren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts