Dutchy3010 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 De UitslagBeste nummer:Linkin Park - Bleed It Out Beste mannelijke artiest:Justin TimberlakeBeste vrouwelijke artiest:RihannaBeste band:Red Hot Chilli PeppersBeste rock-act:Linkin ParkBeste dance-act:Jeckyll & HydeBeste hiphop/rap-act:50 CentBeste R&B-act:Kanye WestBeste pop-act:MikaBeste Nieuwkomer:MikaBeste videoclip:Mika - Relax, Take It EasyBeste album:Linkin Park - Minutes To MidnightBeste film:Simpson The MovieBeste actrice:Angelina JolieBeste acteur:Johnny DeppBeste TV-serie:SouthparkVoor de volledige resultaten, klik: hier.Iedereen, bedankt voor de stemmen! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Eh.. Sorry dat ik het zeg maar Kanye West maakt geen R'nB! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Angelinaaaaa Njah Mika had ik wel verwacht. Alhoewel ik hem gister live heb horen zingen op tv en dat klinkt toch een heel stuk minder dan op cd. Dus de planning om ooit naar een concert te gaan heb ik nu weer opzij gezegd. Die is op cd heerlijk maar live laat maar zitten. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Mooie uitslag, naar mijn mening wel terecht. Alleen 50 cent? En van dat nummer van linkin park heb ik ook nog nooit gehoord, maar dat kan ook aan mij liggen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik offer me maar op om de prijs aan Rihanna uit te gaan reiken. Onkosten komen op naam van gtagames.nl neem ik aan. Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 Nummer van Linkin Park is niet echt wat bekend is ofzo. Nog geen handjevol keer op de radio gehoord (dwz anderhalf). Maar ja wat wil je met zulke nominaties Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Omg Theyve killed Kenny. Southpark yay Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.