KoenKucharek Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 heeft er iemand een save game van gta 2 voor mij dat ik alle levels heb ik heb de amerikaanse versie geloof ik die je bij rockstargames kunt downloaden Reageren
Arthis Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) heeft er iemand een save game van gta 2 voor mij dat ik alle levels heb ik heb de amerikaanse versie geloof ik die je bij rockstargames kunt downloaden Ik kan geen savegame vinden maar wellicht heb je hier wat aan. Edit: Ik ben in je vervelende Klik hier niet link getrapt, ik was zo nieuwschierig Bewerkt: 2 december 2007 door m.r.gido Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Helaas zijn er geen Savegames voor GTA 2 , dat komt omdat de GTA 2 Savegames niet opgeslagen kunnen worden in een Userfiles map. In GTA 3 zijn ze daar pas mee begonnen , het saven gaat namelijk heel anders in zijn werk in GTA 2 dan in GTA 3 en later. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Helaas zijn er geen Savegames voor GTA 2 , dat komt omdat de GTA 2 Savegames niet opgeslagen kunnen worden in een Userfiles map. In GTA 3 zijn ze daar pas mee begonnen , het saven gaat namelijk heel anders in zijn werk in GTA 2 dan in GTA 3 en later. ok PS: gido daarom staat er ook klik hier niet anders stat hety er niet he -.- Bewerkt: 2 december 2007 door KoenKucharek Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 kan je niet gewoon een programma dowloade zoals powermanager maar dat je hem dan al utigespeeld hebt ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.