Jump to content

welk spel speel je het meest?

Welk spel speel je het meest?  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Welk spel speel je het meest?

• Grand Theft Auto:San Andreas
      8
    • Need For Speed 2
      2
    • Rachet & Clank 3
      0
    • Pro Evolution Soccer 4
      0
    • Fifa 2005
      2
    • Burnout 3:Takedown
      0
    • Colin Mcrae Rally 2005
      0
    • Killzone
      2
    • Halo 2
      1
    • Andere game, namelijk ....
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

wie hier allemaal Fifa 2005 spelen

Hoe heten jullie allemaal met online spelen??

ik heet poepaanjekont lol

al me namen waren al in gebruik <_<

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• i kill ryder!

8

• Arjen

3

• Don Falcone

2

• Mazzeltje

2

Geplaatst:
wie hier allemaal Fifa 2005 spelen

Hoe heten jullie allemaal met online spelen??

ik heet poepaanjekont lol

al me namen waren al in gebruik <_<

wat heeft dit er mee te maken ik vraag welk spel je speelt niet hoe je online heet met fifa 2005 voor op de playstation als je niks anders te zeggen heb en alleen maar vragen hebt over hoe je online heet dan maak je een topic en ga je het vragen. :angry: en wat kan andere mensen het nou schelen dat al jou andere namen al in gebruik waren :angry:

Geplaatst:
wat heeft dit er mee te maken ik vraag welk spel je speelt niet hoe je online heet met fifa 2005 voor op de playstation als je niks anders te zeggen heb en alleen maar vragen hebt over hoe je online heet dan maak je een topic en ga je het vragen. :angry: en wat kan andere mensen het nou schelen dat al jou andere namen al in gebruik waren :angry:

Niet zo boos! Hij vertelt alleen even hoe hij in FIFA 2005 online heet. Verder niets.

btw. Het gaat hier toch over welke game je het meest speelt? Dan speelt hij natuurlijk het meest 2005. ;)

Geplaatst:
wat heeft dit er mee te maken ik vraag welk spel je speelt niet hoe je online heet met fifa 2005 voor op de playstation als je niks anders te zeggen heb en alleen maar vragen hebt over hoe je online heet dan maak je een topic en ga je het vragen. :angry: en wat kan andere mensen het nou schelen dat al jou andere namen al in gebruik waren  :angry:

Niet zo boos! Hij vertelt alleen even hoe hij in FIFA 2005 online heet. Verder niets.

btw. Het gaat hier toch over welke game je het meest speelt? Dan speelt hij natuurlijk het meest 2005. ;)

ja dus maar dan hoeft hij niet meteen te gaan vragen hoe iemand anders heet!? :huh: :angry:

en trouwens oke dat hij fifa 2005 het meest speelt maar dan moet hij gewoon zeggen dat hij ie het meest speelt en misscien een reactie erbij zetten.

Geplaatst:

Aangezien ik Sa (nog) niet heb zit er niks anders op dan Cod te spelen of simcity 4

Zijn leuke spellen vind ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...