Jump to content

Black Force missie's

Black Force

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb dit topic gemaakt, om hier al mijn gemaakte missies voor GTA San Andreas te posten. Ik heb tijdens het schrijven van dit stukje tekst, al 1 missie klaar. Deze is wel erg kort, maar ik heb er lang aan gewerkt. Ook zit er in deze missie nog geen missietekst, maar ik beloof dat dit in de volgende missies van mij wel zal zitten.

Missie 1 en 2 verwijderd, 3 is de eerste echte goede missie ;)

Download missie 003:

Zie de bijlage onderaan deze post ;)

Ik hoop dat jullie de missies ''wel leuk'' vinden en dat jullie uitkijken naar meer werk van mij :D

De installatie is heel makelijk en gaat als volgt:

In de RAR die je download zitten 2 bestanden, een main.scm en een main.txt. Nu ga je naar je GTA San Andreas map, klik je op DATA, daarna op script, en nu plak je deze 2 bestanden in de map script. Back up wel even de bestanden in de script map, deze worden namelijk overschreven. Bij sommige missie's kan het zijn, dat er bij het RAR bestand nog een american.GXT zit bijgevoegd. Hiervoor ga je naar je GTA San Andreas map, en dan naar het mapje text, daar plak je de american.GXT. Let er wel op dat deze de orginele american.GXT overschrijft, maar dat maakt verder niet zoveel uit, want ik heb alleen maar iets er in toegevoegd en niks verwijderd uit de GXT. De american.GXT zorgt ervoor dat je mijn eigen gemaakte missietekst kan zien in GTA San Andreas.

Greetz,

Black Force

Missie003.rar

Bewerkt: door Black Force
Delen op andere websites

Leuk dat er nog steeds nieuwe missies gemaakt worden voor GTA San Andreas , straks ga ik de 2 bestandjes overschrijven en ik ga de missie spelen. Je hoort nog van me wat ik er van vind , een nieuwe missie zit er bij mij altijd wel in voor GTA San Andreas. :)

Delen op andere websites

Een verhaallijn creeéren met deze mod('s) is niet mijn bedoeling. Mijn bedoeling is om de mensen te vermaken met steeds een enkele nieuwe missie te releasen die mensen kunnen spelen. Ik heb al 2 keer geprobeert een verhaallijn te maken, en ben er toen achter gekomen dat dit voor mij onmogelijk is.

Over wat je zei van een korte uitleg van de missie, dat vond ik wel een goed idee, omdat er bij de missies helaas ingame missietekst ontbreekt. Maar ik werk daar wel aan en ik beloof ik de toekomst dat wel toe te passen.

Trouwens, de download link naar de 2e missie staat in de eerste post :D

Greetz,

Black Force

Delen op andere websites

:puh: Dat is de missie van SAS maarjah dat is nooit wat geworden voor een echte verhaallijn moet je met een team coders zijn en veel meer motivatie hebben. Zoals een TC ofzo, toch nog altijd mooi gdn :puh:

Tom :cya:

PS: Mark vind je het erg als ik ook zo'n topic maak ? :puh:

Delen op andere websites

:puh: Die van jou zullen altijd beter zijn maar dan post ik ook wat niet missies maar gwn leuke add-ons enz..

Tom :cya:

PS: Ben nu een explosie modje aant maken zoals je al gezien had :puh: Met scm-mod erbij :puh:

Bewerkt: door .:TOM:.
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties iedereen, Missie no.3 moet zondag 9 december te downloaden zijn. Ik heb bij deze missie wat vertraging opgelopen doordat ik veel moet werken bij Albert Heijn. December is een drukke maand dus er worden veel extra uren gewerkt.

En mijn vrije tijd ga ik niet helemaal benutten met het maken van missie's. Ik heb ook nog andere dingen te doen die ik leuk(er) vind.

Greetz,

Black Force

Delen op andere websites

nou, er moet wel wat meer belangstelling voor dit topic komen wil ik hiermee doorgaan. 1 download van een missie waar ik uren aan heb gewerkt vind ik niet echt goed. Maarja, misschien komt de belangstelling later nog.

Greetz,

Black Force

Delen op andere websites

Nou ik heb de derde missie geinstaleerd en gespeeld, en het is de beste missie van de 3 missies die te downloaden zijn. Maar ik haal de missie ook maar net op het nippertje, verder wens ik je veel succes met de maak van je nieuwe geheime project Black Force. _O_

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...