Wazuup Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 Je bent lekker bezig Black Force, ga zo door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 Zal ik een keertje video's maken van de missies zodat mensen ongeveer weten hoe de missie gaat? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 Zal ik een keertje video's maken van de missies zodat mensen ongeveer weten hoe de missie gaat?Greetz Bedankt wazuup voor je reactie, en galiorix. Leuk aanbod, maar als je dat wil doen, doe het dan maar van missie 3, want de eerste en de tweede tellen eigelijk niet echt mee. Missie nummer 3 is de eerste echte missie Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 Gestopt wegens te weinig animo, en omdat het overkomt als arogantie heb ik gehoord.... En omdat ik ergens anders mee bezig ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 Black Force, ik heb in ieder geval genoten van je missies. Het project word waarschijnlijk nog beter, jammer dat mensen geen intresse meer hebben in het Showroom gedeelte. Het is alleen maar GTA IV, GTA IV, en GTA IV, Mission Mods hou ik juist erg van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2007 Black Force, ik heb in ieder geval genoten van je missies. Het project word waarschijnlijk nog beter, jammer dat mensen geen intresse meer hebben in het Showroom gedeelte. Het is alleen maar GTA IV, GTA IV, en GTA IV, Mission Mods hou ik juist erg van. Jah, maar ik ben al samen met iemand anders bezig met een project dat waarschijnlijk meer animo zal krijgen. Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 Galiorix, hopelijk kom jij nog een filmpje van de missie black force, mja ik heb geen GTA SA meer en binnenkort krijg ik een ÜberPC en dan koop ik zonder twijfel GTA SA ervoor en dan zal ik ook dit missie eens spelen en ooit met de toekomstige missies en/of andere dingen van jou ofzo want ik weet dat jij een goeie scripter zijt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2008 Galiorix, hopelijk kom jij nog een filmpje van de missieblack force, mja ik heb geen GTA SA meer en binnenkort krijg ik een ÜberPC en dan koop ik zonder twijfel GTA SA ervoor en dan zal ik ook dit missie eens spelen en ooit met de toekomstige missies en/of andere dingen van jou ofzo want ik weet dat jij een goeie scripter zijt! Bedankt SWYV!! misschien zal ik hier ooit nog eens een project posten als ik een keer zin heb om iets te creeéren. Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2008 Ik heb de missies een paar keer gespeeld, en heb een paar opmerkingen. Dit is overigens bedoeld als positieve kritiek. Om te beginnen bij het begin. Je gaat in de marker, fade. Dat is goed. Maar dan sta je ineens op dezelfde plaats, dat staat erg slordig. Ik weet dat jij wel -soort van- cutscenes kan maken, waarom doe je dat dan niet? En op zijn minst even met de neus de andere kant op. Dit staat zo van: je loopt er naar toe, wacht even, ohja, nou weet je weer wat je wilde gaan doen, omdraaien. Maar dat ziet er een beetje slordig uit. Dus op zijn minst even die actor omdraaien, en ik vermoed dat jij ook wel een leuke cutscene kan maken. Daarnaast, het bugt ook een beetje. De eerste keer dat ik speelde, schoten ze helemaal niet op jou, en toen ik ze vermoordde, verdwenen de markers niet en kwam de marker op de auto niet. Waarschijnlijk is dit overigens niet te voorkomen, want de andere 3x dat ik de missie speelde was er niets aan de hand. Ook is het niet duidelijk wat je precies moet doen. Door middel van texten kan je ervoor zorgen dat men weet wat hij moet doen. In het begin dacht ik dus dat je die auto moest jatten, en mee moest nemen naar Grove Street. Dat werkte natuurlijk niet. Misschien ook een idee om dan de auto op slot te zetten, want als het zo belangrijk is dat je 3 sterren krijgt is het niet logisch dat je er zo in kan komen, die doen ze toch wel op slot Een groene marker gebruiken in een gebied met veel groen gras, is ook niet echt handig. Wel leuk is dat je iedere keer een andere kleur marker gebruikt. Niet bepaald hoogstaand dus, maar wel leuk voor even tussendoor. Toch krijg ik het gevoel dat je dit maar even snel gemaakt hebt, wat erg jammer is, aangezien jij veel meer kan dan dat je in deze missie laat zien (ik denk daarbij aan de trailer van GTA MS). Cutscenes, teksten, originaliteit... Maar goed, al met al toch een leuke missie, maar hem nog wat af (de spreekwoordelijke "puntjes op de i zetten", en misschien wat origineels toevoegen) en de missie is veel aantrekkelijker! KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Ik heb de missies een paar keer gespeeld, en heb een paar opmerkingen. Dit is overigens bedoeld als positieve kritiek.Om te beginnen bij het begin. Je gaat in de marker, fade. Dat is goed. Maar dan sta je ineens op dezelfde plaats, dat staat erg slordig. Ik weet dat jij wel -soort van- cutscenes kan maken, waarom doe je dat dan niet? En op zijn minst even met de neus de andere kant op. Dit staat zo van: je loopt er naar toe, wacht even, ohja, nou weet je weer wat je wilde gaan doen, omdraaien. Maar dat ziet er een beetje slordig uit. Dus op zijn minst even die actor omdraaien, en ik vermoed dat jij ook wel een leuke cutscene kan maken. Daarnaast, het bugt ook een beetje. De eerste keer dat ik speelde, schoten ze helemaal niet op jou, en toen ik ze vermoordde, verdwenen de markers niet en kwam de marker op de auto niet. Waarschijnlijk is dit overigens niet te voorkomen, want de andere 3x dat ik de missie speelde was er niets aan de hand. Ook is het niet duidelijk wat je precies moet doen. Door middel van texten kan je ervoor zorgen dat men weet wat hij moet doen. In het begin dacht ik dus dat je die auto moest jatten, en mee moest nemen naar Grove Street. Dat werkte natuurlijk niet. Misschien ook een idee om dan de auto op slot te zetten, want als het zo belangrijk is dat je 3 sterren krijgt is het niet logisch dat je er zo in kan komen, die doen ze toch wel op slot Een groene marker gebruiken in een gebied met veel groen gras, is ook niet echt handig. Wel leuk is dat je iedere keer een andere kleur marker gebruikt. Niet bepaald hoogstaand dus, maar wel leuk voor even tussendoor. Toch krijg ik het gevoel dat je dit maar even snel gemaakt hebt, wat erg jammer is, aangezien jij veel meer kan dan dat je in deze missie laat zien (ik denk daarbij aan de trailer van GTA MS). Cutscenes, teksten, originaliteit... Maar goed, al met al toch een leuke missie, maar hem nog wat af (de spreekwoordelijke "puntjes op de i zetten", en misschien wat origineels toevoegen) en de missie is veel aantrekkelijker! KUTGW! Bedankt voor het machtig goede comentaar, alleen zat er wel tekst in de missie, dus waarschijnlijk heb je de GXT file niet geplaatst of er is iets fout gegaan. Voor de rest bedankt voor de tips, ik zal er waarschijnlijk aan werken bij de eventuele volgende missie(s). Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Ik had de GXT file wel geplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2008 Dat is dan vreemd, want bij mij heb ik wel tekst, en sommige anderen ook. Vreemd probleem... Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Ik zag wel de tekst maar de eerste keer schoten de Ballas inderdaad niet op me, verder is de missie vrij moeilijk te spelen aangezien je 3 sterren achter je aan krijgt en dan geen tijd hebt om de Ballas die bij Grove St. staan neer te schieten. Misschien had je daar beter 1 of 2 sterren van kunnen maken. Verder is het een beetje eigenaardig dat je op het begin max. health krijgt maar er geen hartje ligt om dat ook echt vol te maken. Al met al geen onaardige missie Bewerkt: 7 februari 2008 door AwiVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Force Geplaatst: 20 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2008 Ik zag wel de tekst maar de eerste keer schoten de Ballas inderdaad niet op me, verder is de missie vrij moeilijk te spelen aangezien je 3 sterren achter je aan krijgt en dan geen tijd hebt om de Ballas die bij Grove St. staan neer te schieten. Misschien had je daar beter 1 of 2 sterren van kunnen maken. Verder is het een beetje eigenaardig dat je op het begin max. health krijgt maar er geen hartje ligt om dat ook echt vol te maken. Al met al geen onaardige missie Van dat health dat klopt wel, maarja, dat ben ik achteraf weer helemaal vergeten. Misschien maak ik in de toekomst nog wel een missie of meer, maarja, dat weet ik nog niet... Greetz, Black Force Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.