Basssss Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Hoii, nadat ik Vice City had uitgespeeld had ik weer zin in GTA2 Maar die Car Crusher, welke power-up of wapen krijg je bij welke auto..? Ik weet alleen de Wellard (ofzo iets), dan krijg je een Respect! Reageren
Donwell Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik weet niet zeker of ik hetzelfde voor me heb, maar als het met 'Wang Cars' te maken heeft, kun je hier het beste even kijken op deze pagina. Maar ik weet dus niet zeker of ik de juiste pagina voor mijn neus heb. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Nee, dat is het niet, ik had WikiGTA ook al 100 maal doorgezocht... Reageren
Svenie Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Wat ik nog weet, is dat je verschillende upgrades op je wagen kan aanbrengen. De upgrades liggen overal in de stad verspreid als Symbolen, of kan je kopen in Auto Centers. Je hebt de volgende upgrades: Een machine geweer op je wagen Een oliespoor achterlaten Mijnen achterlaten Een Autobom Voor zover ik me kan herinneren, kan je deze upgrades op elke wagen naar keuze aanbrengen. Het machine geweer, oliespoor en de mijnen kan je (moeilijk) in de stad vinden. De autobom is enkel te koop in een Autocenter. Bewerkt: 2 december 2007 door Svenie Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) hmm.. Ik snap wat je bedoelt. Je bedoelt zeker de upgrades/pickups die je krijgt op de lopende band als je een auto naar de Car Crusher brengt... Wel, ik zal eventjes voor je zoeken. Ok, ik heb WikiGTA afgespeurd, en heb min of meer gevonden wat je wilt. Een echte lijst is het helaas niet, maar als je naar de Voertuigen Pagina gaat, en je klikt op een voertuig naar keuze, zul je rechtsonderaan een vakje met het label 'beloning' zien. Dit is wat je ervoor krijgt, als je hem bij de car crusher inlevert. Hopelijk heb ik je hiermee goed genoeg geinformeerd. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Bewerkt: 2 december 2007 door $NeoSyp$ Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 via google kan je wel aan zo'n lijst komen, ik heb m daar ook gevonden Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 @jad: Is een bumb met zo'n overbodig antwoord echt nodig, denk je? Ontopic: Speciaal voor jullie heb ik het lijstje hier op WikiGTA gezet. Rekening wordt opgestuurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.