gammie_ Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Beste leden, ik heb net mijn mobiele telefoon aangemeld op de website van sonyericsson.com. Je kunt er Thema's, ringtones en andere software downloaden. Er zijn ook enkele gratis software voor je mobiele telefoon. Alleen moet je die eerst in Mijn Content zetten, maar daarnaa begrijp ik het niet meer, want hoe zet ik het nu op mijn mobiele telefoon? Er staat alleen dat je op je mobiele telefoon naar een website moet surfen om je download te downloaden, alleen kon hij bij mij die site niet vinden kreeg alleen maar aanbiedingen en na 2 min. ben ik al 2,50 euro beltegoed kwijt. Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om de software op je pc te downloaden en het daarna te kunnen overzetten op je mobiel? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik denk dat dat wel kan met Bluetooth. Je hebt daarvoor het programma Blue Soleil voor. Supremecars heeft ooit een tutorial daarover gemaakt: Zie hier. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
Rullez Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Als ik het goed heb, heb je een site die heet 'Ringtones voor noppes' Als je daar liedjes vandaan haalt. En die op je pc dus zet. En dan via kabel of een bluetooth stick verstuurd naar je mobiele telefoon. Dan heb je afbeeldingen filmpjes etc. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Nee, dit klopt niet. Je moet alles op My Content zetten en daarna met je wap browser naar My Content gaan op je mobiele telefoon om het te downloaden op je telefoon. Helemaal niet gratis dus Er is een offline theme maker voor Sony Ericsson mobieltjes die je ergens kan downloaden en muziek is natuurlijk ook van het internet te halen. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.