Arthis Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik dacht dat ik het hier het beste kon vragen dus: Kan je een stuur met pedalen op je computer aansluiten en dan gaan rijden d.m.v. stuur en pedalen in San andreas? En hoe is dan de besturing te voet? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Ja dat kan , en te voet moet dat met een Joystick. Het kan in elke game , want het stuur en de Joystick zijn dan eigelijk het toetsenbord en de muis. Bewerkt: 2 december 2007 door DenkaanHenk Reageren
Arthis Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ja dat kan , en te voet moet dat met een Joystick. Het kan in elke game , want het stuur en de Joystick zijn dan eigelijk het toetsenbord en de muis. moet je perse een joystich hebben? of kan je de besturing ook instellen zodat je met de knoppen op je stuur loopt? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik zelf deed het vroeger altijd met een stuur en een Joystick , of het alleen met een stuur of Joystick kan dat weet ik helaas niet. Want dat vond ik vroeger niet leuk , trouwens ik had GTA San Andreas maar heel even met een stuur en een Joystick gedaan toen ik GTA San Andreas in 2005 heb gekocht. Het lopen gaat lekkerder met het toetsenbord , maar het sturen gaat lekkerder met een stuur. Reageren
Arthis Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik zelf deed het vroeger altijd met een stuur en een Joystick , of het alleen met een stuur of Joystick kan dat weet ik helaas niet. Want dat vond ik vroeger niet leuk , trouwens ik had GTA San Andreas maar heel even met een stuur en een Joystick gedaan toen ik GTA San Andreas in 2005 heb gekocht. Het lopen gaat lekkerder met het toetsenbord , maar het sturen gaat lekkerder met een stuur. oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.