i kill ryder! Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 wel als je heelemaal van het begin van de startbaan begint en je linker analoge joystick naar achteren buicht dan kom je makelijk in de lucht en 1maal in de lucht je landings gestel intrekken en het lukt.Aleen landen is moeilijk dit gaat ook makkelijker als je je landings gestel open doet en het vierkantje indrukt dan kan je makkelijker landen. later als je een missie heb gedaan krijg je ook een soort van straaljager in een van die hangars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Ik heb hier wel een fototje Van de A-380 Blijkbaar is het een soort dubbeldekker. Dat kun je zien aan de ramen. Bewerkt: 16 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Ik heb hier wel een fototje Van de A-380Blijkbaar is het een soort dubbeldekker. Dat kun je zien aan de ramen. jup dat is de A-380 het is idd een dubbeldekker en er kunnen 500+ mensen in. Airbus wants to complete its product range with a family of 500+ seaters to challenge the Boeing dominance with the B747. dit stond op een officele site van de A-380 thnx mazzeltje bij mij doet imageshack vaak raar :angry: dus bedankt dat je de forum voorziet van dit gigantische vliegtuig maar op discovery zag je veel computeranimaties van de A-380 en dan zie je eigenlijk echt hoeveel de A-380 op de AT-400 lijkt. buiten dat de AT-400 2 motoren heeft en de A-380 4 motoren heeft lijkt hij er precies op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.