Jump to content

DirectX

rogiermeester

Recommended Posts

Geplaatst:

Heee, ik had me computer opnieuw geinstaleert, doet het weer prima, maar ik wil gta sa instaleren, maar dan heb ik ook DirectX nodig, en als ik dat wil instaleren komt er dit in beeld http://www.homepages.hetnet.nl/~pm.brouwer/321.bmp

(je mag best denken van dat dit niet met gta te maken heeft. maar ik vind van wel want ik kan nu geen gta spele)

:cry: bedankt iedereen

Geplaatst:
Heee, ik had me computer opnieuw geinstaleert, doet het weer prima, maar ik wil gta sa instaleren, maar dan heb ik ook DirectX nodig, en als ik dat wil instaleren komt er dit in beeld http://www.homepages.hetnet.nl/~pm.brouwer/321.bmp

(je mag best denken van dat dit niet met gta te maken heeft. maar ik vind van wel want ik kan nu geen gta spele)

Probeer het eens te repareren met 'Advanced CAB Repair'. Je kunt hier een proefversie van het programma downloaden, waarmee je hopelijk het probleem op kunt lossen. Daarnaast kwam ik via Google nog terecht op deze pagina, misschien kun je de stappen die daar worden gegeven nog volgen. Een tip van die pagina is onder andere dat je SP2 (Service Pack 2) moet installeren. Mocht je deze al geïnstalleerd hebben (hoogstwaarschijnlijk wel), dan kun je eventueel nog eens een herinstallatie van SP2 overwegen (DirectX9.0c zit voor zover ik weet automatisch inbegrepen bij SP2). In ieder geval succes! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...