Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Need for Speed

Soort design: Signature

Size design: Maximum 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Mijn signature lever ik na die van jouw in.

Iemand?:)

Bewerkt: door RonaldVC

Ik wil wel. :D

BTW ik ben klaar.

76522536mq0.png

Hieronder jij ook veel geluk.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

hmm...het zijn bijna dezelfde sigs...

Rullez : -Ik vind dat je een hele mooie sig gemaakt heb en dat de tekst ook heel goed gelukt is ;)

M4X : Jij hebt ook een hele mooie sig gemaakt alleen

stem= Rullez

Geplaatst:

Ik vind beide er wel goed uit zien

Rullez : Het is wel goed gelukt allemaal, maar toch vind ik de render te groot, maar voor de rest een mooie signature.

M4X :Je hebt een mooie render gekozen en niet al te groot, alleen het lettertype van M4X vind ik wat minder.

Maar toch gaat mijn stem naar : M4X, omdat ik die mooier vind.

Geplaatst:

Rullez:Jou sig is gepresenteerd als de bron van NFS:Pro Street. Jou sig laat zien of voelen dat er een soort van Straat-race sfeertje in zit. Alleen De tekst van prostreet onderin past volgens mij niet echt goed op dat plekje aangezien hij afbuigt. En ik vindt dat de kleur van ' Pro-street ' eigelijk in zwarte letters moet met een witte rand er om heen.

M4X:Ook een zéér mooie sig , In deze sig laat NFS pro street óók de bron zien van het spel , Alleen je naam onderin ' M4X ' is niet goed te lezen , Onder anderen de letter '' X ''.

Stem:Rullez

Geplaatst:

Rullez:

76522536mq0.png

M4X:

prostreetcopydl9.jpg

Veel succes Rullez!

rullez jou sig kwam ik onderweg tegen maar kon er weinig uit halen

m4x het is bij jou heel duidelijk dat het over needforspeed gaaat

stem:

m4x

Geplaatst:

Rullez:Mooie sig, leuke effecten gebruikt maar toch ook een minpuntje: die kleur rood is zó fel dat hij vloekt met het groen van de auto. Dat zorgt ervoor dat de sig een raar effect krijgt wat ik persoonlijk niet mooi vind omdat het zo'n groot contrast is tussen die 2 kleuren. Jammer. De tekst daarintegen is goed geplaatst en je hebt ook wel een goede kleur gekozen bij de tekst.

M4X:Goed gekozen, die scanlines. Ook het effect wat je voor de achtergrond gekozen heb is erg mooi. Tekst is in mooie kleuren, goed geplaatst en goede grootte.

Stem: M4X.

Greetz :sigaar:

@ Rulez:

je hebt een mooie stock gekozen en ik vind die gravity op die balk daar best wel leuk staan alleen vind ik de kleuren van de containers er niet uitzien, de rook is opzich wel leuk gekleurd en past beter bij de auto dan de rooie containers.

De tekst is opzich prima maar ik vind het wel wat standaard maar de kleuren van de tekst zijn wel goed gekozen.

De border steld niet veel voor maar dat vind ik ook niet zo erg.

Rate: 6

@ M4X:

Je hebt een mooie stock gekozen en hem goed uitgewerkt, de scanlines passen mooi bij de stock en geeft het een mooi effect, verder zien die sterretjes er wel grappig uit en geeft de signature wel wat sfeer en past ook goed bij de tekst.

De tekst is heel goed uitgewerkt en de font is goed gekozen, en de kleuren die je in je tekst hebt verwerkt zien er ook heel goed uit.

De border is heel goed gelukt met de overloop van bruin naar zwart en dat past heel goed bij de rest van de signature.

Edit: nog even 1 minpuntje melden, en dat is de tekst Need For Speed, want die had je beter in de linkerboven hoek kunnen zetten met zezelfde kleuren als de text M4X of je had de tekst moeten weglaten :7

Rate: 8

Stem: M4X

Bewerkt: door Dead-Dodo
Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar M4X!!

M4X, 1 punt voor jou erbij. Je blijft op de 5e plaats staan, maar door die extra punt heb je iedereen een plaatsje naar onderen gezet.. :)

Rullez, helaas voor jou 1 punt eraf..

Ranking updated, topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...