Mynameisjeff Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 eey ik heb een vraag ik heb al heeel lang driv3r zag toen ook een tijd gelede op de site vn driv3r RUN THE GAUNTLET betstaat daar een film van of aleen een kort filmpje van weten jullie dat??? Reageren
tjoef Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Hee, dat ken ik Ik kreeg een gratis bonus disc bij mijn spel en daar zat ook de making of bij.Een paar van die beelden worden ook gebruikt in cutscenes van DRIV3R, dacht ik. Het is wel een geslaagd filmpje, vind ik. Vooral het einde is vet. Zoiets als GTA2 The Movie en Gone in 60 seconds. EDIT: @ hieronder: Ja, inderdaad, slechts een kleine scene. Bewerkt: 3 december 2007 door tjoef Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 o zo bedankt dus er is ma ene kort filmpje neit een hele film van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.