Koen729 Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik heb net de n00bmode gedownload, Opened-Up versie geinstalleerd, en ik doe new game. Dan krijg ik het welkomst bericht waarin staat dat ik op Tab moet drukken. Ik druk op Tab en er gebeurd... niks. Wat moet ik doen? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Je moet Tab een paar seconden ingedrukt houden , dan zou het moeten werken. Succes in ieder geval Koen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Will try.. Werkt niet.. >>> Door Bling: Niet dubbelposten na slechts één minuut. Je bent actief genoeg om te weten dat je daar de "Bewerk"-knop voor kunt gebruiken. <<< Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Druk de instructies weg met space , en als je controle krijgt over het spel. Hou dan tab een paar seconden ingedrukt , als het nog niet werkt is er wat mis met je spel. Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Gedaan @_@ Werkt niet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Gedaan @_@ Werkt niet Probeer eens 'tab' een paar keer achter elkaar in te drukken. Zo moest het ook soms bij mij. Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Niks met Tab werkt.. Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 werkt je tab toets wel? en moest je het niet weten tab is deze toets |<- ->| Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Ik kan nog steeds niks, alleen met Shift maar wat opties aanzetten. Werkt echt niet. Bewerkt: 2 december 2007 door Koen729 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Probeer eens H + N ingedrukt te houden , en probeer eens G + N ingedrukt te ouden. Daar spawn je namelijk voertuigen en wapens mee , succes. Reageren
hielkeh Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Werkt het wel als je h+n doet( je zou nu een carspawn mrnu moeten krijgen) of g+n (wapen menu). en heb je een normaal toetsenbord of een laptop?dit geeft soms ook wat problemen. Reageren
tjoef Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Probeer anders eens die functietoets te veranderen, maak er bijvoorbeeld F3 ofzo van(is maar een voorbeeld hé ) Ik heb een controller voor de computer en er komt in het begin op dat ik op JOY11(knopje dus) moet drukken, dus het verandert wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.