Jump to content

Noobmode 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net de n00bmode gedownload, Opened-Up versie geinstalleerd, en ik doe new game. Dan krijg ik het welkomst bericht waarin staat dat ik op Tab moet drukken. Ik druk op Tab en er gebeurd... niks. Wat moet ik doen?

Geplaatst:

Je moet Tab een paar seconden ingedrukt houden , dan zou het moeten werken. Succes in ieder geval Koen. ;)

Geplaatst:

Will try.. :)

Werkt niet..

>>> Door Bling: Niet dubbelposten na slechts één minuut. Je bent actief genoeg om te weten dat je daar de "Bewerk"-knop voor kunt gebruiken. <<<

Geplaatst:

Druk de instructies weg met space , en als je controle krijgt over het spel. Hou dan tab een paar seconden ingedrukt , als het nog niet werkt is er wat mis met je spel. :)

Geplaatst:
Gedaan @_@ Werkt niet

Probeer eens 'tab' een paar keer achter elkaar in te drukken. Zo moest het ook soms bij mij. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan nog steeds niks, alleen met Shift maar wat opties aanzetten. Werkt echt niet.

Bewerkt: door Koen729
Geplaatst:

Probeer eens H + N ingedrukt te houden , en probeer eens G + N ingedrukt te ouden. Daar spawn je namelijk voertuigen en wapens mee , succes. ;)

Geplaatst:

Werkt het wel als je h+n doet( je zou nu een carspawn mrnu moeten krijgen) of g+n (wapen menu). en heb je een normaal toetsenbord of een laptop?dit geeft soms ook wat problemen.

Geplaatst:

Probeer anders eens die functietoets te veranderen, maak er bijvoorbeeld F3 ofzo van(is maar een voorbeeld hé ;))

Ik heb een controller voor de computer en er komt in het begin op dat ik op JOY11(knopje dus) moet drukken, dus het verandert wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...