Black Force Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) hoi, hoe zit dat precies met tekst in een missie, want bij mij geeft ie deze regel wel weer ingame: 00BC: text_highpriority 'GETON' 3000 ms 1 maar deze niet: 00BC: text_highpriority 'GETTO' 5000 ms 1 Toch staan beide wel in de goede tabel in de american.GXT. Ik vind het raar dat die ene regel het wel doet en die andere niet, moet er een speciaal iets gecheckt worden voordat je een stuk tekst kan spawnen of niet? dit is het hele gedeelte van de code waarin het stuk tekst word gespawnt zeg maar: :SAC_3 1@.Create(#SANCHEZ, 2478.6313, -1654.7526, 13.3229) 1@.Angle = 90.0 2@.CreateAboveCar(1@) $PLAYER_CHAR.CanMove = true wait 1000 fade 1 1000 wait 1000 00BC: text_highpriority 'GETON' 3000 ms 1 :SAC_3_1 wait 10 if $PLAYER_ACTOR.InCar(1@) jf @SAC_3_1 jump @SAC_3_1_2 :SAC_3_1_2 2@.Disable 3@.Create(#NEWSVAN, 1637.9473, -1898.1984, 13.5535) 3@.Angle = 306.7917 4@.CreateAboveCar(3@) 00BC: text_highpriority 'GETTO' 5000 ms 1 Greetz, Black Force Bewerkt: 2 december 2007 door Black Force Reageren
Traser Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 de ene is getto andere getton? ligt het daar niet aan? Reageren
Black Force Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 hoi jup117. Dat van GETTO en GETON betekend het volgende: 00BC: text_highpriority 'GETON' 3000 ms 1 Dit betekend: de tekst die in de entry 'GETON' staat moet nu worden geplaatst. 00BC: text_highpriority 'GETTO' 5000 ms 1 Dit betekend: de tekst die in de entry 'GETTO' staat moet nu worden geplaatst. Het probleem is dus, dat het eerste wel word geplaatst, en het tweede niet. Greetz, Black Force Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Lastig te zeggen waar het probleem zit, enerzijds kan het in de GXT file zitten, maar het zou ook zo kunnen, dat er na het displayen van die tekst in de scm iets gebeurd waardoor hij direct weer verwijderd word. Handigste manier om er een vinger achter te krijgen, is om de twee teksten in de SCM te verwisselen. De teksten kloppen dan wel niet bij de situatie, maar daar gaat het nu even niet om. Als de GETTO tekst dan wel wordt getoond op het moment dat normaal de GETON tekst verschijnt, weet je dat hij goed in de GXT file staat. Waarschijnlijk wordt nu de GETON tekst niet goed getoond. Gaat de GETTO tekst dan nog steeds mis, dan ligt het probleem waarschijnlijk in de GXT file. Reageren
Black Force Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Bedankt PartrickW voor het snelle antwoorden. Ik had dus de GETTO en de GETON omgewisseld. Toen ik ze had omgewisseld bleek al snel dat de GETTO niet werkte, daaruit kon ik dus direct concluderen dat de fout in de american.GXT zat. Hoe ik het heb opgelost: Ik heb de Entry GETTO verwijderd uit de american.GXT en daarna weer opnieuw toegevoegd. Nu werkt de tekst zonder problemen. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.