BapeMaster Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 ik heb feyenoord mod gedownload,, alles gedaan maar nu kan ik gta sa niet meer spelen,, er komt te staan van rapport verzenden niet verzenden,, wat moet ik doen ? Reageren
Black Force Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 hoi, welkom op dit forum. Om je goed te kunnen helpen, moet je duidelijker uitleggen wat je voor mod hebt gedownload, en hoe je die hebt geinstalleerd. Met de informatie die je nu gepost hebt kunnen wij niet zoveel, en kan ik dus ook nog geen antwoord geven op je vraag, en iemand anders ook niet. Greetz, Black Force Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie om te modden. Installeer deze patch, zodat je wel kan modden. Reageren
BapeMaster Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie om te modden. Installeer deze patch, zodat je wel kan modden. ik hoef hem al niet meer,, daarlijk gaat heel me gta naar de klote:P ennuh ik heb gewoon image tool gebruik, alles gedan zoals in readme staat, ik heb de feyenoord shirt mod gedownload Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Je spel kan je er nooit mee verklooien hoor (alhoewel, met een Feyenoord shirt ). Wat een mod doet is een aantal bestandjes aanpassen die op je harde schijf staan, en mocht een en ander mis gaan kun je die bestandjes altijd weer terugzetten. Daartoe is het wel handig als je vóór je aan de gang gaat eerst even de betreffende bestandjes veilig ergens heen kopieërt. En mocht dat mislukt zijn kun je de bestanden altijd via dit forum even opvragen. Of GTA opnieuw installeren natuurlijk in het uiterste geval. Maar GTA stuk maken gebeurd niet hoor...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.