~Victorious~ Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Hey iedereen. Ik heb dus een server gemaakt. Ik wil hem dus nu online plaatsen. Maar ik moet volgens de tutorial naar mijn modem gaan om wat dingen te veranderen enzo. Maar ik vind dus mijn wachtwoord niet meer. Zit het in een brief of staat het op de modem of voorgeprogrammeerd op de installatie schijf? En anders zal ik moeten zoeken. Iemand help me Alstublieft. grtz ~Victorious~ Reageren
supacrew Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 ff voor de duidelijkheid jij hebt dus een modum?? of heb je draadloos via een modum ?? 1 als je een modum hebt hoef je als het goed een niet te poortforwarden <---- gek woord 3 als je draadloos hebt via een modum dan heb je 2 opties 3.1 je gaat in je draadlose routerwebsite(door je ip adress intikken bij internet explorer) dan gaa je via die website naar poort forward tik je 7777 enzo (hier had ik al overgepost) 3.2 je koopt een modum draad die lang genoeg is dat ie naar je pc kan lopen douwt hem in je modum en dan in je pc dan hoef je niet eens te poort forwarden maar dat was geloof ik je vraag niet je vraag was iets als hoe je je wachtwoord en naam kon vinden optie één je vraagt je ouders om het w8woord (mochten je het niet weken skip naar optie twee) optie twee je gaat naar waar je was gebleven en tikt bij de vraag naam en w8woord in naam: administrator(of de gebruikersnaam van de computerbeheerder) wachtwoord: admin(of het wachtwoord van de computerbeheerder) dat was het wel zo en beetje p.s. dat gebruikersnaam van de beheerder is alleen als je maar een gebruiker hebt en NIET meerdere dit geld hetzelfde voor het w8woord Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Oke ik heb zo'n draad wat moet ik nu doen? En ik heb draadloos en geen vaste pc. Ik werk btw met een Hercules modem. Daarbij heb ik geen verschillende accounts op mijn laptop. En waar ik me moet aanmelden moet ik het paswoord ingeven geen gebruikersnaam enkel een een paswoord. grtz ~Victorious~ Bewerkt: 3 december 2007 door ~Victorious~ Reageren
supacrew Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Oke ik heb zo'n draad wat moet ik nu doen? En ik heb draadloos en geen vaste pc. Ik werk btw met een Hercules moden. Daarbij heb ik geen verschillende accounts op mijn laptop. En waar ik me moet aanmelden moet ik het paswoord ingeven geen gebruikersnaam enkel een een paswoord. je hebt dus draadloos via een modum (dit wil zeggen dat je eerst een modum hebt en dan naar draadloos overgaat ) goed je moet dus wel een paar dingen accepteren zoals : 1. als je een echt goeie 24/7 server wil moet ie dis altijd aanstaan maar dit licht aan jezelf 2 je moet dus als je je server aan hebt je pc(laptop) altijd aan het draad hebben 3 je neemt het risiko dat als je thuis bijv. 10 mb internet(vrij traag dus voor meerdere pc's) hebt dat je heel sloom internet KAN krijgen ( dit licht aan de ping van de speler hoger zijn ping is deste slomer gaat jouw internet dus zorg beter voor een filtertje maar goed je wilt verder als je de modumdraad in je modum douwd en dan naar je pc sluit je je draadloos internet af en probeer dan op internet te komen lukt dit?? je hebt nu internet via een draad nu hoef je niet te poort forwarden zodra je weer verbinding gaat maken met het droodlose en je gaat je modum kabel eruit haalen moet je wel poort forwarden kijk ut forum ff rond want hier had ik al een mini-tut overgemaakt p.s. als je een modum hebt met maar één aan sluiting moet je een split kopen dit is een apparaatje dat uit een internet kabel 2 kan maken (hierdoor gaat je internet ook slomer tenzei je je draadloos uitzet) als je server lukt mag in misch mod worden Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Dank je wel supacrew. Maar er is maar één pc bij mij thuis. En dat het 24/7 moet aanstaan is niet erg want het is toch een vast abbonement. Maar die kabel er 24/7 er laten inzitten is helaas onmogelijk jammer maar helaas. En dat het 24/7 moet aanstaan is niet erg want het is toch een vast abbonement. Toch bedankt voor de hulp. grtz ~Victorious~ Bewerkt: 3 december 2007 door ~Victorious~ Reageren
supacrew Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 graag gedaan staat ie nu al online?? want dan gaa ik er nog eens op lol xD Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Ik ben nu op het menu gegaan en ik kan kiezen uit: -Uw adsl verbinding. -de parameters van uw wifi verbinding. -de parameters van uw internet firewall -toolbox -productinformatie -geavanceerde instellingen. Ik denk dat ik het gevonden heb maar ik krijg hem maar niet online en wackox tut snap ik niet?? Bewerkt: 4 december 2007 door ~Victorious~ Reageren
supacrew Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ik ben nu op het menu gegaan en ik kan kiezen uit:-Uw adsl verbinding. -de parameters van uw wifi verbinding. -de parameters van uw internet firewall -toolbox -productinformatie -geavanceerde instellingen. Ik denk dat ik het gevonden heb maar ik krijg hem maar niet online en wackox tut snap ik niet?? uuhm.. je bent nu in je router?? pfhuu ff kijke hoor ik geloof dat je naaf firewall moet en dan moet daar wel ergens over poortforward zij denk ik (ik denk dit omdat iedere router anders is dus dit is nogal ingewikkeld) je moet in iedergeval iets met poorten opzoeken. mocht je dit hebben gevonden neem een willekeurig getal met vier cijfers en zet die daar neer als upd en tcp nu ga je naar je server.cfg en zet je daar in bij port het getal dat je hebt gekozen zet je server aan en zet je zelf bij je favorieten onder het ip 127.0.0.1 en bij je vrienden jouw ijgen pc IP en spelen maar ow en nog iets als je dus daar in je router website bent gegaan en je hebt geportforward kan die stomme modum kabel eruit en heb je dus een mooie 24/7 server Reageren
Sandra Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) [...]je moet in iedergeval iets met poorten opzoeken. mocht je dit hebben gevonden neem een willekeurig getal met vier cijfers en zet die daar neer als upd en tcp nu ga je naar je server.cfg en zet je daar in bij port het getal dat je hebt gekozen [...] Ik raad je toch aan in plaats van 4 willekeurige cijfers, de getallen 7777 te nemen. Aangezien als je in samp een ip-adres zonder poort invult bij je favorieten, dan zet die er automatisch :7777 achter. poort 7777 is de standaard poort voor sa-mp Het hoeft uiteraard niet, maar is wel handiger Goede uitleg trouwens Supacrew Bewerkt: 4 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.