Sjorszzz Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ik vroeg me af of je in Vice City ook net als in San Andreas vriendinnen kunt krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ik vroeg me af of je in Vice City ook net als in San Andreas vriendinnen kunt krijgen? Neen, dit kan niet. Mercedes geeft je wel soms 'massages' maar je kan ze niet buiten missies zien, en Mercedes loopt achter elke bink. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 het staat ook op wikigta, sorry als het overkomt als mod gedrag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 Nee dat is het niet hoor, game~skater Dat is het pas als je anderen op hun fouten gaat wijzen. Het is niet de taak van de mods om iemand te zeggen of iets op wiki staat hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 Op WikiGTA staat geen pagina voor GTA Vice City over vriendinnen , omdat vriendinnen alleen in GTA San Andreas zitten. Als bijvoorbeeld vriendinnen niet op WikiGTA staat bij GTA Vice City , kun je het op GTAForum vragen in het GTA Vice City General Gedeelte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.