Black Admiral Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Hey, Ik speelde altijd met plezier GTA Vice City, maar nu doet hij het niet meer. Ik klik op 'START GAME', en dan op 'LOAD GAME', dan gaat hij laden, maar dan staat er 'LOADING GAME, PLEASE WAIT', dan kun je wachten tot je een ons weegt, maar hij blijft op dat scherm. Soms heb ik ook dan klik ik op 'START GAME', maar dan gebeurt er niks. Als je het met enter doet, loop hij na het 'LOAD GAME' - icoontje vast. Weet iemand wat ik moet doen? Ik heb Vice City al veel keer opnieuw geiinstaleerd, maar dat werkt niet, schoonmaken ook niet. Het zijn dus twee dingen die niet deugen. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! MvG, ~-~ Dwayne Graafland ~-~ . Bewerkt: 3 december 2007 door Dwayne Graafland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Het kan zijn dat je Savegame niet goed is , dan kun je in dit topic een nieuwe Savegame downloaden. Of je kan in de downloadbase die je hier kunt vinden een nieuwe Savegame downloaden. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Nee, maar ik meerdere Save-Games, en allemaal doen ze het niet. Het zijn er een stuk of 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Probeer eens het bestand gta_vc.set te verwijderen. Deze is te vinden in de map genaamd GTA Vice City User Files onder Mijn Documenten. Door dit bestand te verwijderen zet je alle instellingen weer op default. Het kan zijn dat hier een fout in is geslopen. Dat kan zelfs gebeuren zonder dat je wat aan instellingen hebt gewijzigd. Misschien haalt het wat uit, misschien niet. Proberen kan in ieder geval geen kwaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 Je kan ook eens proberen om op New game te klikken ipv Load game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Weet ik niet, want ik kan niet eens op 'START GAME' klikken, helaas. Nog andere ideeen of weten jullie het niet? Bewerkt: 5 december 2007 door Dwayne Graafland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 En ik heb ook als ik aan het spelen ben, dat ik op ESCAPE druk, dat hij vast loopt. Ook nog dat mijn muis het niet doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 Misschien is je computer te oud om het spel te draaien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 Misschien is je computer te oud om het spel te draaien? Hij zegt dat hij het eerst zonder problemen kon spelen, dus dat z'n pc zomaar oud is geworden lijkt me raar Misschien een softwarefout in je versie van Windows, of je videokaart? Bij mij lopen veel spellen de laatste tijd vast omdat mijn videokaart 'dood' is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 Hoezo dood? Stuk? Gebroken? Wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Oh...Kan ik wel een nieuwe kopen? Hoeveel kost een nieuwe video-kaart? Bewerkt: 10 december 2007 door Dwayne Graafland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.