st0rm Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) hallo allemaal heb net gta sa weer opnieuw geinstalleerd maar nou heb ik een probleem hij start niet op weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt met vriendelijke groet Bewerkt: 3 december 2007 door st0rm Reageren
Donwell Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Wat is precies het probleem? Start er gewoon helemaal niets op, krijg je tijdens het opstarten een melding met de 'Verzenden/Niet verzenden' optie? Maar verschillende ideeën heb ik wel, hoewel ik niet helemaal zeker weet of het daar ook daadwerkelijk aan ligt. Hoe dan ook, probeer hem in de eerste instantie eens te her-insalleren, dat wil soms nog wel eens wat problemen verhelpen. Tweede, heb je misschien een missend bestandje, of heb je wel een goede snelkoppeling op het bureaublad? Misschien dat je wat dingetjes kan ontdekken. Verder, heb je GTA San Andreas pas gekocht en ga je hem nu spelen, of heb je hem al een tijdje en heb je met wat bestanden gerommeld? Hoe dan ook, herinstalleer GTA San Andreas eerst eens. Reageren
st0rm Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) er start helemaal niks op ik heb hem al een tijdje hij heeft een tijdje er af gelegen en der stonden toen nog wel mappen op van gta sa maar die heb ik verwijderd want die namen ruimte in beslag en bij snelkoppelingen doet het geen een het ik heb er wel wat mee gerommeld maar dat is te lang geleden om me te herrineren wat ik ermee gedaan heb kan het ook zijn dat er gwn wat bestanden missen?? want ik heb hem 5 minuten geleden geinstalleerd dus opnieuw installeren duurt wel heel lang vind ik misschien dat iemand een paar foto's heeft met de bestanden die in data enzow horen?? laat maar hijdoet het alweer:D moest ff nieuwe drivers instaleren:P Bewerkt: 3 december 2007 door st0rm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.