st0rm Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 ok gta doet het nu maar dan speel ik even en dan zit er een fout in het spel kan iemand helpen omdit weg te krijgen??? alvastbedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Sowieso, maak even een schermafbeelding met de PrintScreen-toets en plak deze in Paint met Ctrl+V. Sla hem op(ik raad PNG aan) en upload hem met de bijlage-functie van het forum. Je kan ook een beschrijving geven als je geen foutmelding krijgt, dan weten we ook al wat meer. Groeten, VWOer Reageren
st0rm Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 der staat dat er een fout is opgetreden in GTA_SA.EXE en dan rapport verzenden of niet verzenden Reageren
Dastard Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) der staat dat er een fout is opgetreden in GTA_SA.EXE en dan rapport verzenden of niet verzenden Probeer het bestandje gta_set.set te verwijderen uit je map GTA SA userfiles (zit in de map "Mijn documenten"). Bewerkt: 3 december 2007 door Dastard Reageren
st0rm Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 der staat dat er een fout is opgetreden in GTA_SA.EXE en dan rapport verzenden of niet verzenden Het beste zou zijn om je gta_set te verwijderen doet dat nix aan het spel??? Reageren
Dastard Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 der staat dat er een fout is opgetreden in GTA_SA.EXE en dan rapport verzenden of niet verzenden Het beste zou zijn om je gta_set te verwijderen doet dat nix aan het spel??? Nee,verder laat ik het aan de "pro's" over Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Misschien ligt het aan mods of een eventuele versie van je spel. Heb je mods geïnstalleerd, of heb je je versie veranderd? Je kan je versie zien door naar de grootte van 'script.img' in de map '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. 568 kB? V1 562 kB? V2 Je moet de savegame van de juiste versie downloaden en spelen, je kan niet een V2 game met een V1 spel spelen. Edit: 'gta_sa.set' staat in Mijn Documenten en daarin zijn je instellingen opgeslagen, je zult deze na het verwijderen opnieuw moeten instellen. Bewerkt: 3 december 2007 door VWO-er Reageren
st0rm Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 der staat dat er een fout is opgetreden in GTA_SA.EXE en dan rapport verzenden of niet verzenden Het beste zou zijn om je gta_set te verwijderen doet dat nix aan het spel??? Nee,verder laat ik het aan de "pro's" over ok ik zal het proberen maar ik maak er voor de zeker heid wel een back up van:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.