sentox Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 hoi kheb een mp3 met mogelijkheid om filmpjes erop te zien maar moet in smv formaat zijn, nu zeg je wss haal toch een convertor af ... hebik gdn maar ik krijg altijd een error :s kan iemand me helpe alvast bedankt Reageren
Naudin Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Welkom op het forum Nou ik denk dat in het bestand, of in het programma een fout zit (hmm had je vast wel kunnen raden ) Dus ik raad je aan om het eerst met een paar andere bestanden te proberen, en als dat niet werkt, proberen met een andere converter als je die kunt vinden. Reageren
sentox Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 ja da is et net :s kheb net veel convertors afgehaald en allemaal brachten een error ... en met andre bestandn ook geprobeert het werkt nie :s Reageren
Naudin Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) ja da is et net :skheb net veel convertors afgehaald en allemaal brachten een error ... en met andre bestandn ook geprobeert het werkt nie :s dan zou ik het niet weten helaas.. misschien nog even googlen met die error Bewerkt: 3 december 2007 door Naudin Reageren
sentox Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 mjah heb zon frans forum gvondn enzo, maar de link klopt niemeer naar de oplossing Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.