karamanci Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Hoi, allemaal zal ik mijn ps3 met spellen ruilen tegen x360 met spellen... Ik wil namelijk GOW2 spelen die binnenkort uitkomt....maar ook mgs4....wat moet ik doen ruilen? Reageren
Naudin Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Ik zou het niet doen, ten eerste is een PS3 duurder, ten tweede is een PS3 nieuwer, ten derde kost op de XBOX360 online spelen geld, op de PS3 niet, en naar mijn mening is de PS3 ook beter Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Ik zou het niet doen , de PS3 is namelijk de nieuwste console en de PS3 kan in de toekomst meer aan dan de Xbox 360. Er komen trouwens in 2008 veel goede games op de PS3 , ruilen zou ik zowiezo nooit doen. Want van ruilen komt huilen , wat beter is om voor een Xbox 360 te sparen. Want dan heb je namelijk beide consoles , maar de keuze ligt in je eigen handen. Reageren
M4X Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Hoi, allemaal zal ik mijn ps3 met spellen ruilen tegen x360 met spellen...Ik wil namelijk GOW2 spelen die binnenkort uitkomt....maar ook mgs4....wat moet ik doen ruilen? Zou ik zeker niet doen. Ten eerste is de PS3 met spellen veel meer waard dan Xbox360 met spellen. Als je deze deal maakt zou ik er dus zeker wat geld of een extra spel bij vragen. Als je GOW2 graag wilt spelen dan zou ik hem voor de PC nemen. De PS3 heeft namelijk een goed vooruitzicht, met name door spellen zoals Metal Gear solid, Gran Turismo, Final Fantasy, Killzone, etc. Als ik jouw was dan zou ik nog even wachten op de reviews, want misschien wordt het wel helemaal niet zo'n groot succes als de eerste GOW. Als je hem toch erg graag wilt hebben dan kan je hem beter voor de PC kopen, anders is het erg zonde van het geld en van je PS3. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Je hebt een PC en je kan Crysis al aan dan koop je GOW2 gewoon toch Reageren
Gta-killer Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Niet doen, Xbox 360 zit op dit moment in zijn beste tijd, maar volgend jaar en waarschijnlijk de tijd erna komt de betere tijd voor de ps3. Ik weet zeker dat als je hem zou ruilen, je er over 1 a 2 jaar heel erg veel spijt van hebt. En over tijdje als ps3 in zijn ''bloeiende tijd'' komt (1 a 3 jaar) en xbox aan het sterven is krijg je met geen mogelijkheid meer je xbox360 teruggeruild naar ps3. En GOW 2 kan je op pc nemen, MGS 4 en hele hoop andere ps3 exclusives kan je niet op pc nemen en zul je moeten missen als je het zou doen. Zoals iedereen al zegt, niet doen want je krijgt er echt spijt van later. Reageren
karamanci Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Niet doen,Xbox 360 zit op dit moment in zijn beste tijd, maar volgend jaar en waarschijnlijk de tijd erna komt de betere tijd voor de ps3. Ik weet zeker dat als je hem zou ruilen, je er over 1 a 2 jaar heel erg veel spijt van hebt. En over tijdje als ps3 in zijn ''bloeiende tijd'' komt (1 a 3 jaar) en xbox aan het sterven is krijg je met geen mogelijkheid meer je xbox360 teruggeruild naar ps3. En GOW 2 kan je op pc nemen, MGS 4 en hele hoop andere ps3 exclusives kan je niet op pc nemen en zul je moeten missen als je het zou doen. Zoals iedereen al zegt, niet doen want je krijgt er echt spijt van later. Bedankt voor de reacties! Ik ga niet ruilen nu, want de vette ps3 spellen komen nog!(moet nog ff w8e dan...mja) Reageren
thug Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 denk maar aan gtaIV mja die komt ook voor xbox360 Reageren
karamanci Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2007 denk maar aan gtaIV mja die komt ook voor xbox360 Maardan wel met xtra cntent ... Reageren
Gta-killer Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 denk maar aan gtaIV mja die komt ook voor xbox360 Maardan wel met xtra cntent ... Zoveel zal die content denk ik niet voorstellen. Ongeveer 8 uur extra gameplay zijden ze en ik gok dat het minstens 10 euro per episode gaat kosten want m$ wil natuurlijk die 50 miljoen terugverdienen. En wat maakt 8 uurtjes extra nou uit als je een game hebt met 100den uren gameplay, trouwens, ps3 zal ook klein extraatje krijgen, sixaxis support. Reageren
thug Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik ben eigelijk niet zo voor die sixas niet zo handig vind ik wel een leuke toevoeging voor met je auto rijden bijvoorbeeld en helikopter Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Wat zeiken mensen dat vanaf volgend jaar het zijn beste tijd wel heeft gehad. Ik noem een Ninja Gaiden 2, Fable 2, Alan Wake, Splinter Cell Conviction, Banjo Kazooie en zo ben ik er nog wel een paar vergeten. Tuurlijk zal de PS3 ook wel vette games hebben volgend jaar maar de Xbox 360 zal heus niet zijn beste tijd hebben gehad volgend jaar. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Wat zeiken mensen dat vanaf volgend jaar het zijn beste tijd wel heeft gehad. Ik noem een Ninja Gaiden 2, Fable 2, Alan Wake, Splinter Cell Conviction, Banjo Kazooie en zo ben ik er nog wel een paar vergeten.Tuurlijk zal de PS3 ook wel vette games hebben volgend jaar maar de Xbox 360 zal heus niet zijn beste tijd hebben gehad volgend jaar. Ninja Gaiden 2 is gewoon deel 1 met niet merkbaar betere graphics en met een nieuw zwaard en nieuw verhaal. Fable 2 en zeker alan wake is het lang niet zeker dat ze wel uitkomen, gaan lange tijd geruchten dat ze worden gecanceled. Banjo Kazooie komt niet in europa uit, en er is nog helemaal niks van bekend (alleen een oud n64 spel dat opnieuw wordt uitgebracht). Splinter Cell Conviction kan je ook op de pc spelen, en aangezien dat karamanci een goede pc heeft die crysis draait kan hij het spel beter voor pc halen dan voor xbox, want ps3 exclusives komen niet naar pc. Ik zeg ook niet dat xbox360 volgend jaar dood gaat maar je moet toch wel toegeven dat volgend jaar meer goede ps3 games uitkomen dan 360 games, en als je dan net van je ps3 af bent in 2008 is het zonde dat je alle top totels die dan naar ps3 komen moet missen terwijl je de top titels die naar 360 komen ook gewoon op pc kan spelen. Reageren
karamanci Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Wat zeiken mensen dat vanaf volgend jaar het zijn beste tijd wel heeft gehad. Ik noem een Ninja Gaiden 2, Fable 2, Alan Wake, Splinter Cell Conviction, Banjo Kazooie en zo ben ik er nog wel een paar vergeten.Tuurlijk zal de PS3 ook wel vette games hebben volgend jaar maar de Xbox 360 zal heus niet zijn beste tijd hebben gehad volgend jaar. Ninja Gaiden 2 is gewoon deel 1 met niet merkbaar betere graphics en met een nieuw zwaard en nieuw verhaal. Fable 2 en zeker alan wake is het lang niet zeker dat ze wel uitkomen, gaan lange tijd geruchten dat ze worden gecanceled. Banjo Kazooie komt niet in europa uit, en er is nog helemaal niks van bekend (alleen een oud n64 spel dat opnieuw wordt uitgebracht). Splinter Cell Conviction kan je ook op de pc spelen, en aangezien dat karamanci een goede pc heeft die crysis draait kan hij het spel beter voor pc halen dan voor xbox, want ps3 exclusives komen niet naar pc. Ik zeg ook niet dat xbox360 volgend jaar dood gaat maar je moet toch wel toegeven dat volgend jaar meer goede ps3 games uitkomen dan 360 games, en als je dan net van je ps3 af bent in 2008 is het zonde dat je alle top totels die dan naar ps3 komen moet missen terwijl je de top titels die naar 360 komen ook gewoon op pc kan spelen. Daar heb je wel gelijk in ja... Maar wanneer komt SC Conviction? Reageren
M4X Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Wat zeiken mensen dat vanaf volgend jaar het zijn beste tijd wel heeft gehad. Ik noem een Ninja Gaiden 2, Fable 2, Alan Wake, Splinter Cell Conviction, Banjo Kazooie en zo ben ik er nog wel een paar vergeten.Tuurlijk zal de PS3 ook wel vette games hebben volgend jaar maar de Xbox 360 zal heus niet zijn beste tijd hebben gehad volgend jaar. Ninja Gaiden 2 is gewoon deel 1 met niet merkbaar betere graphics en met een nieuw zwaard en nieuw verhaal. Fable 2 en zeker alan wake is het lang niet zeker dat ze wel uitkomen, gaan lange tijd geruchten dat ze worden gecanceled. Banjo Kazooie komt niet in europa uit, en er is nog helemaal niks van bekend (alleen een oud n64 spel dat opnieuw wordt uitgebracht). Splinter Cell Conviction kan je ook op de pc spelen, en aangezien dat karamanci een goede pc heeft die crysis draait kan hij het spel beter voor pc halen dan voor xbox, want ps3 exclusives komen niet naar pc. Ik zeg ook niet dat xbox360 volgend jaar dood gaat maar je moet toch wel toegeven dat volgend jaar meer goede ps3 games uitkomen dan 360 games, en als je dan net van je ps3 af bent in 2008 is het zonde dat je alle top totels die dan naar ps3 komen moet missen terwijl je de top titels die naar 360 komen ook gewoon op pc kan spelen. Daar heb je wel gelijk in ja... Maar wanneer komt SC Conviction? Dat is nu nog niet bekend, waarschijnlijk wordt het in 2008 bekendgemaakt. Ik zou er maar vanuitgaan dat het nog even gaat duren, maar waarschijnlijk wordt het een topgame. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.