Jump to content

Nieuwe processor kopen?


nick11123

Recommended Posts

nee want intel presteerd op het moment beter dan AMD processoren

en waarom een dikke 8800GT en aan x2 athlon halen als het moederbord dat geeneens aankan?

ik zou gewoon ff doorsparen en tegen die tijd een totaal nieuwe pc kopen en het hier nog een tijdje meedoen

want een mobo+gkaart+processor halen is alweer bijna een nieuwe pc.

Dat Intel beter presteert is gewoon 100% bullshit. De AMD-tak is meer bedreven op het gebied van games.

En een 8800GT + Athlon X2 is up to date, dus geen gezeik dat je over een paar maanden weer nieuwe onderdelen kan halen omdat je computer de nieuwe games niet aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Intel beter presteert is gewoon 100% bullshit. De AMD-tak is meer bedreven op het gebied van games.

En een 8800GT + Athlon X2 is up to date, dus geen gezeik dat je over een paar maanden weer nieuwe onderdelen kan halen omdat je computer de nieuwe games niet aan kan.

Intel is sneller maar vraag wel meer voor hun CPU's. AMD is beter in de budget klasse (onder 100 euro). En AMD beter op het gebied van games? Dat was vroeger zo. Een 8800GT + Athlon X2 zijn (lees: waren ) up to date. In de computer wereld is alles wat je vandaag koopt alweer verouderd. Maar je kan inderdaad voorlopig er goed mee gamen.

Het punt is gewoon dat AMD momenteel zwakkere CPU's heeft dan Intel, ze moeten hun winst halen uit de low budget CPU's (niks mis mee). Verder loopt AMD ook achter met hun productie procedé. Intel zit al op 45NM wafers, AMD komt daarmee pas halverwege 2008.

Dat Intel beter presteert is gewoon 100% bullshit.

Ga nou niks zeggen waarvan je niet weet of het ook daadwerkelijk zo is. AMD is beter qua prestatie/prijs (AMD 4400+ X2 vs de E4400 die 40 euro duurder is; 4400+ wint daarvan). Maar Intel presteert wel degelijk beter met hun Core 2 Duo in het middensegement (130 - 240 euro). AMD heeft ook geen top CPU, Intel wel. Prijzen van Intel zijn zo hoog omdat het 'nieuw' is en er geen tot bijna geen concurrentie is. Als AMD ook zulke CPU's op de markt zou hebben zouden de prijzen van de Intel Quad Cores een stuk lager liggen.

EDIT:

nee want intel presteerd op het moment beter dan AMD processoren

en waarom een dikke 8800GT en aan x2 athlon halen als het moederbord dat geeneens aankan?

Waar slaat dit nou weer op? AMD X2 cpu kan er best op met een 8800GT, zal misschien wel een bottleneck vormen maar dat het moederbord het niet aankan, waar haal je die onzin vandaan?

Bewerkt: door xgaming
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat je er verstand van hebt en ik zal eerlijk zijn, ik heb er weinig verstand van. Maar als je zegt dat de AMD CPU's goedkoper zijn maar slechter presteren dan de Intel CPU's, waarom koop je dan geen duurdere AMD die net zo snel is en nog beter presteert? :) Dan is in mijn ogen AMD nog steeds beter, want je bent net zo duur uit en je computer presteert beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat je er verstand van hebt en ik zal eerlijk zijn, ik heb er weinig verstand van. Maar als je zegt dat de AMD CPU's goedkoper zijn maar slechter presteren dan de Intel CPU's, waarom koop je dan geen duurdere AMD die net zo snel is en nog beter presteert? :) Dan is in mijn ogen AMD nog steeds beter, want je bent net zo duur uit en je computer presteert beter.

ik denk omdat een echte dure AMD zowat 300 of 400 euro is een een goede Intel is maar bij de 150 euro ofso :7

maarja ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben.

iniedergeval bedankt voor de tip,s ik koop gewoon over 2 weken de 4000+ want dan komt mijn oma vanuit Engeland. en ik neem geen cooler. ik ga er gewoon vanuit dat die cooler die ik nu heb het gewoon red want het is een best grote cooler.

ik zal straks ff een fototje van me cooler uploaden. :Y

EDIT:

p1010002mediumil8.jpg

Dit is hem dus op het moederbord. zodat je ff kan zien hoe groot hij is.

p1010007mediumde0.jpg

En dit is hem alleen had hem ff eruit gehaald. het bovenvierkant is 8 x 8 ik neem aan dat dat wel een goede maat is ?? en ik denk wel dat hij 2,4 Ghz kan coelen?? :Y

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...