dupree Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 ik heb een vraagje over loan shark. ik weet wel dat je bij loan shark een moto en een vrachtwagen moet stelen om repo 's te verzamelen maar wat is loan shark eigekijk? ik heb eens ergens gelezen in een topic dat loan shark geld lenen bij andere mensen maar of dat het waar is weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Ik zal dat vraaje maar eens gauw voor jou beantwoorden Tja, wat is Loan Shark nu eigenlijk... je moet in ieder geval voertuigen jatten en die bij je zaak afleveren. Vervolgens gaat jouw bedrijfje die voertuigen reproduceren, oftewel óf doorverkopen aan anderen óf die voertuigen namaken en ze vervolgens verkopen. Wat 't nu echt is is mij ook niet helemaal duidelijk, in ieder geval kom ik tot bovenstaande conclusie omdat die voertuigen volgens 't spel gereproduceerd worden. Hopelijk heb je er wat aan. Mocht iemand het beter weten, schroom niet zou ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Wie kan er goed engels ?: A loan shark is a person or body that offers illegal unsecured loans at high interest rates to individuals, often backed by blackmail or threats of violence. They provide credit to those who are not willing or are unable to obtain it from more respectable sources, usually because interest rates commensurate with the perceived risk are illegal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 Wie kan er goed engels ?:A loan shark is a person or body that offers illegal unsecured loans at high interest rates to individuals, often backed by blackmail or threats of violence. They provide credit to those who are not willing or are unable to obtain it from more respectable sources, usually because interest rates commensurate with the perceived risk are illegal. Ik zal het eens proberen. Een Loan Shark is een persoon of instelling die illegale leningen aanbiedt aan individuele personen, vaak gebruikt de Loan Shark middelen zoals chantage, bedreigingen of geweld. Deze leningen bieden een inkomen aan lieden die niet bereid zijn of beperkt zijn in hun mogelijkheden om het geld op een legale manier te verdienen, meestal omdat de rentepercentages met de waargenomen risico illegaal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 wat heeft dat dan te maken met een moto en een vrachtwagen te jatten om repo 's te verzamelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2007 wat heeft dat dan te maken met een moto en een vrachtwagen te jatten om repo 's te verzamelen? Waarschijnlijk is dat om mensen te chanteren en te bedreigen, zodat ze toch die ene lening afsluiten waar het bedrijf heel veel winst mee boekt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) wat heeft dat dan te maken met een moto en een vrachtwagen te jatten om repo 's te verzamelen? Waarschijnlijk is dat om mensen te chanteren en te bedreigen, zodat ze toch die ene lening afsluiten waar het bedrijf heel veel winst mee boekt. Je bedoelt dus afpersen? Afpersen= Iemand bedreigen,slaan totdat hij/zij dat doet,hier dus om een lening aftesluiten. Loan Shark: Someone who gives a loan and then charges insanely high interest rates, making it inpossible to pay back John didnt have the money so tiny Mike the loanshark broke his legs with a bat. Bewerkt: 5 december 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heemskerk Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 Maar moet je die 15 dus volmaken om de Loan Shark te voltooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 (bewerkt) Maar moet je die 15 dus volmaken om de Loan Shark te voltooien? Inderdaad, na 15 keer kan je geloof ik nog wel doorgaan, maar wanneer je dan stopt is het mission passed. Zijmissies stop je door twee keer op de 'up' toets te drukken. Of je kan gewoon even wachten totdat de tijd is weggetikt Bewerkt: 10 december 2007 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heemskerk Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2007 Ok bedankt, ik ben nu op 45,7% van het spel;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.