P I N O Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Eej gasten, Ik heb in mij pc een bluetooth usb 2.0 adapter zitten. Een lange tijd geleden deed hij het gewoon goed. Nu heb ik hem net weer geinstalleerd en ik kan gewoon muziek van de computer op mijn telefoon(samsung E340) zetten. Als ik van mijn telefoon filmpjes of foto´s naar de computer wilt sturen zegt hij dat de verbinding is mislukt. Iemand een idee hoe dit kan? Mzzls en de groeten van Pino [weet niet of het hier thuis hoord of bij software?] Bewerkt: 4 december 2007 door P I N O Reageren
osmgek11 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 dat probleem heb ik eerst ook gehad. wat je precies moet doen is dit als je je stickie erin steekt dan krijg je onder in de taalbalk dit icoontje Dan rechtermuis klik op dat Blauwe icoontje dan kies je Bestand ontvangen dan krijg je dit te zien dan ga je naar je mobiel en verstuur je de video en foto`s SUC6 Reageren
P I N O Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Oké, maar als ik klik staat er alleen: bluetooth instellingen draadloze bestandsoverdracht remote camera neiuwe verbinding toevoegen apparaat eigenschappen en beveiiging service-eigenschappen help afsluiten dus ja? Reageren
osmgek11 Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 dan zou je toch draadloze bestandsoverdracht kunnen proberen als het dan niet lukt maak er ff een printsreen van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.