Jump to content

Zijmissie Crash lukt niet

Thierry Henry

Recommended Posts

Hallo,

Ik probeer gta vice city stories 100% uit te spelen en ik gebruik dus geen codes. Het gaat goed, ik ben op 90,1%, maar de zijmissie 'crash' wil maar niet lukken. Je moet $2000 aan schade maken met een coach (bus). Ik heb de tips gelezen op wikigta en die hielpen wel wat, maar ik heb deze missie al tientallen keren gedaan, maar hij lukt maar niet.

Ik probeer altijd met een grote snelheid (kleine) auto's te rammen, soms lukt dat, maar soms vliegt mijn bus ineenkeer naar achteren en de auto heeft bijna geen schade. Als een auto soms ontploft, doordat hij op zijn kop ligt, wordt het schade bedrag niet altijd groter, soms wel, maar soms ook niet. Ik wilde eens een kettingreactie maken en ik zorgde voor een file en liet de 1e auto ontploffen, daarmee ging het schade bedrag met ongeveer $300 omhoog, maar voor de andere 6 auto's kreeg ik geen schadebedrag :N

Doe ik soms iets verkeerd of heb je een goede tactiek nodig? Voor 1 van de 2 auto's die ontploffen krijg ik een schadebedrag, klopt dit of doe ik dan iets fout?

Hopenlijk kunnen jullie mij helpen :tu:

Delen op andere websites

misschien heb ik dan geluk gehad dat ik hem in 2 keer had gehaald :$ ik heb niet zou nou gekeken, gewoon alle auto's die je tegenkomt een beuk geven, inplaats van 'soms veel punten' had ik 'vaak weinig punten', probeer busjes enzo niet te vermijden maar ook gewoon een ram te geven. als dat nog niet lukt moet je er ok op letten dat je auto's niet frontaal raakt maar het liefst een beetje van de zijkant dan vliegen ze eerder weg inplaats van dat jij zelf word terug gebeukt!. succes ermee!!! gr. jeroen

Delen op andere websites

Tja, ik had 'Crash!' binnen no-time gehaald. Ik vind 't een erg makkelijke missie. Heb je trouwens de PSP- of de PS2-versie van GTA Vice City Stories? Heb je de PS2-versie, dan kun je je lol op: er is nog een missie als 'Crash!', namelijk 'Rush!'. 'Rush!' speel je alleen niet met een Coach, maar met een Linerunner.

Afijn, ik zal proberen je wat tips voor 'Crash!' te geven:

• Probeer schuin in de zijkant van een auto te beuken. Als je ervoor zorgt dat de auto gaat spinnen, krijg je punten (geld).
  • Probeer voertuigen (indien dit mogelijk is, want je moet er niet expres voor gaan) het water in te duwen. Krijg je geheid bonuspunten voor.
  • Probeer wagens te vernietigen, liefst nog d.m.v. een kettingreactie zodat meerdere voertuigen tegelijk exploderen. (Jij zei wel dat dit bij jou niet hielp, maar dat is vreemd. Normaal gesproken zou dit moeten werken. Wie weet doe je wel iets verkeerd, of zo.)
  • Probeer mensen op een tweewieler eraf te rammen. Daar krijg je ook extra punten voor.
  • Ram gewoon in één wilde weg door. Kijk niet te nauw, die bus is toch wel redelijk stevig.
  • Maak zoveel mogelijk snelheid. Als je op volle snelheid tegen een auto botst, vliegt die auto een eind weg en heb je die auto geheid een dikke schade bezorgd.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Delen op andere websites

Ik heb de PSP versie (vergeten te zeggen :bonk:

Maar er staan wel handige tips tussen, zoals autos in het water duwen 8)

Ik heb het even geprobeerd en ik kwam tot $1600 van de $2000, bijna.

Alleen lukt het me nu niet meer om zoveel punten te halen maar ik blijf doorgaan, maar bedankt voor de tips ik kan ze wel gebruiken.

En trouwens ik heb nog een vraagje :$ :

Weet iemand misschien waar de voertuigen staan voor de 'Haiti Hover Race' en 'Harbor Hover Race', als je het weet wil je dan een routebeschrijving of de locatie vertellen, ik heb er al een hele tijd naar wezen zoek, maar tevergeefs :cry:

Delen op andere websites

Als je de kans krijgt ook over de stoep rijden. Een geplette voetganger levert ook punten op. Ook kun je het PIT Manoeuvre doen, wat je geleerd hebt in San Andreas. Je doet dit door aan de linker of rechterkant achteraan van een auto een duw geven. De auto draait dan voor je neus langs en draait minstens 180 graden. In LCS heb je een soortgelijke missie, dus kijk ook http://nl.wikigta.org/wiki/Karmageddon_%28...City_Stories%29hier even ;)

Bewerkt: door MartyCeha
Delen op andere websites

Wat ik doe is 3 autos voor de bus zetten en dan BIJNA kapot schieten (net niet ontploffen). Als je die dan aanrijdt dan het je al gelijk $900. Dan moet je naar Downtown gaan. Daar is het lekker druk met kleine auto's

Delen op andere websites

HET IS GELUKT :D:tu::dans:

BEDANKT IEDEREEN :tu:

Ik had de tips een beetje gecombineerd: Eerst zette ik 3 auto's voor de bus en schoot die bijna kapot en toen de missie was gestart reed ik tegen ze aan zodat ze ontploften. Daarna reed ik naar de brug toe en onderweg ramde ik iedere wagen die ik tegenkwam. Bij de brug aangekomen probeerde ik zoveel mogelijk auto's in het water te duwen. Ik kreeg toen de politie achter mij aan, ze reden tegen de bus aan in het water, dat telt ook weer mee. De politie had ook nog een blokkade opgezet waarmee ik met volle snelheid doorheen ging. Ik had aan het einde $2980 aan schade, super veel zeg :dans:

Ik ben nu bijna bij de 100% nog 3 zijmissies, 1 vaartuig inleveren en nog 20 Unique Stunts.

Nogmaals SUPERERG bedankt voor de GEWELDIGE tips :tu:

Bewerkt: door Thierry Henry
Delen op andere websites

• 2 weken later...
:tu::tu: Bij Crash start je op de filmstudio. ga dan rechts af en daarna meteen weer rechts. nu rechtdoor blijven rijden. op de brug is het lekker druk en kun je als je het goed doet al $ 1500 krijgen. als je de rode route volg kan je het makkelijkst rijden zonder tegen moeilijke dingen op te knallen. bij het gele stipje is je tijd op.

Doc2.doc

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...