gta_rms Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik heb een vraag elke keer als ik een mod instaleer en gta sa op start loop het halfer wege het laden vast wat moet ik doen ????¿¿¿ Reageren
Donwell Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Kijk eerst of je niet per ongeluk GTA Versie 2.0 hebt gemod, want dat kan namelijk niet. Start GTA San Andreas op, en kijk rechtsonderin het begin menu welke versie je hebt. Staat er niets, zal je V1 hebben. Heb je wél V2, downgrade hem dan met deze patch, waarmee hij wel weer moddable wordt. Een andere mogelijkheid is dat je de mods niet op de juiste manier hebt geïnstalleerd. Uninstall hem, en probeer het nog eens. Doet hij het dan nog niet, kun je de mod beter achterwege laten. De laatste mogelijkheid is dat je een savegame laadt, als je de 'main.scm' en/of de 'script.img' hebt veranderd. Dan moet je, jammer genoeg, een nieuw spel gaan starten. Reageren
gta_rms Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ty voor de tip hij doet het:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.