Jump to content

Cam Hack voor v2.0

Recommended Posts

Geplaatst:

Hacks en mods zijn niet meer toegankelijk voor V2, deze is er simpelweg niet. Je zult je spel naar V1 moeten downgraden voordat je deze kunt gaan gebruiken, klik hier voor een patch. :)

Geplaatst:
Vrragjes ^_^ :

Waar kan ik dit downloaden

Hoe werkt het

en kan ik nog steeds samp spelen?

Bedankt :tu:

Hier kan je camhack vinden: >Klik<. Je kan natuurlijk nog steeds SA-MP spelen, maar ik weet zelf niet of je het kan gebruiken. Ik denk eigenlijk van niet maar in Singleplayer is dit zeker mogelijk. Je moet dus wel versie 1 hebben om te modden, andere versie? Je kan de patch uit de bovenstaande post van Donwell gebruiken om je versie toch moddable te maken. Aangezien je sa-mp speelt denk ik dat je wel V1.00 hebt.

Geplaatst:

Deze hack beïnvloed SA-MP niet, de hack doet het alleen niet in SA-MP. Je hoeft niets te installeren verder, alleen het bestandje openen en zorgen dat GTA: San Andreas aanstaat. Met het NUM-sterretje (*) activeer je de Cam-hack, en met het NUM-streepje (/) de-activeer je hem. Cam Hack valt hier te downloaden. :Y

Geplaatst:

Hmmm, het lijkt me toch niet zo handig. Ik speel gta met een controller, en dan gaat het moeilijk om de camera te bedienen. Kan je die functietoetsen veranderen???

Geplaatst:

De controls zijn wel aan te passen, maar ik weet niet zeker of dat ook met Joysticks en dergelijke gaat. Er zijn tal van knoppen bruikbaar, maar als je hem even download en bekijkt kun je het ook wel zien.

Btw, ik neem aan dat je dit ook typt met een toetsenbord en niet met een controller, maar met een toetsenbord kun je hem ook activeren. :Y

Geplaatst:
`maar ik hat die patch al gebruikt daardoor is het v2.00 geworden..

Dus je hebt de patch hierboven al gedaan en je hebt nu V2 gekregen? Raar, maar als je V1 hebt hoef je deze patch helemaal niet te gebruiken. Dan is San Andreas al moddable. Maar dat ie van V1 naar V2 gaat dat kan niet. :?

Geplaatst:

Met de patch zal het watermerk rechtsonderin niet verdwijnen, dat verdwijnt pas als je de V1 Files ook installeert, en niet alleen de patch. Als de patch succesvol is uitgevoerd, zal hij weer moddable zijn.

Met jou probleem, dat er V2 komt te staan, is denk ik heel makkelijk te verklaren. De Patch zal alleen werken op V2, dus als er bij jou eerst niets stond, was er helemaal niets aan de hand. Als je hem na de uitvoering wel V2 hebt, zijn de bestanden waarschijnlijk omgezet door de patch, want die zorgt er alleen voor dat V2 moddable wordt. Op V1 heeft het geen enkel effect. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...