Twankala Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ik zit te twijfelen tussen Assasins creed en Uncharted. Hier wat over mij en games: - Ik houd van spellen dat je vrij rond kan lopen. - Ik houd er niet van als je een spel heel snel uitspeelt - Ik heb de demo van Uncharted gespeeld, en die vind ik heel gaaf Kan iemand me helpen? Het lijken me namelijk allebij hele leuke games, alleen ik weet echt niet wat ik moet doen. Reageren
Think Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Assassin's Creed is wel origineel. Tegenover Uncharted, weer een soort van Tomb Raider. Volgens mij kun je wel je wel een tijdje zoet houden met AC. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Koop Assassin's Creed , want daar kun je vrij rond lopen. Uncharted ken ik niet , maar van Assassin's Creed weet ik dat die alleen maar hoge cijfers scoort. Maar de keuze ligt in je eigen handen , succes met je keuze. Reageren
M4X Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Lastige keuze, het zijn namelijk twee allebei topgames. In Assassins Creed heb je de mogelijkheid om vrij rond te lopen, omdat het een 'freeroam' game is. Het zijn drie grote steden, met daartussenin het 'Kingdom', met allerlei kleine dorpjes, bergen, en uiteraard natuur. Het is een beetje vergelijkbaar met San Andreas, ook omdat je erg veel dingen kan doen die niet per se hoeven maar wel handig van pas komen, een soort van Vigilante en Paramedic dus. Sommige mensen vinden het een beetje eentonig, maar toch is elke kill anders, en als je eenmaal bezig bent dan is het erg verslavend. Over de speelduur kan ik weinig zeggen; als je het veel speelt en als je er echt verslaaft aan raakt dan ben je binnen een week klaar, maar als je ook de collectables en 'zijmissies' haalt dan ben je erg lang bezig. Over Uncharted kan ik weinig zeggen, ik heb ook de demo gespeelt, en ik heb 'm even gespeeld op gameplay. Net als Assassins Creed ziet het er erg goed uit, maar dan is het schieten in plaats van allerlei soorten kills met verschillende mesjes. Het speelt zich veel meer in de natuur af ten opzichte van Assassins Creed, waar je het grootste gedeelte van het spel in de stad doorbrengt. De reviews zijn ongeveer even goed voor beide games, waar Uncharted gemiddeld een 8.7 bij alle sites kreeg scoorde Assassins Creed gemiddeld een 8.3, maar er moet bij gezegd worden dat er ook een aantal tienen tussen zaten bij AC. Er is dus niet echt 1 betere game, het hangt er vanaf wat jouw leuker lijkt. Succes met het maken van je keuze Bewerkt: 4 december 2007 door M4X Reageren
thug Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik zou voor Uncharted ik heb de demo zelf gespeeld en ik blijf het vaak spelen die graphics zij uberschoon realistis. en er is meer afwisseling tegenover Assassins Creed. mischien minder vrijgheid maar toch mooi wereltje. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ik heb Assassins Creed, maar geen verstand van Uncharted. Van Assassins Creed zijn de graphics geweldig, veel ruimte/plaatsen en alles is mooi. Maar, nu heb ik het uitgespeeld, in relatief korte tijd, en vind er nu niet veel meer aan eerlijk gezegd. Als je regelmatig speelt, ben je in een weekje klaar. En dat is natuurlijk jammer... Reageren
Twankala Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb Assassins Creed, maar geen verstand van Uncharted.Van Assassins Creed zijn de graphics geweldig, veel ruimte/plaatsen en alles is mooi. Maar, nu heb ik het uitgespeeld, in relatief korte tijd, en vind er nu niet veel meer aan eerlijk gezegd. Als je regelmatig speelt, ben je in een weekje klaar. En dat is natuurlijk jammer... Wat is regelmatig spelen? Reageren
M4X Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Ik heb Assassins Creed, maar geen verstand van Uncharted.Van Assassins Creed zijn de graphics geweldig, veel ruimte/plaatsen en alles is mooi. Maar, nu heb ik het uitgespeeld, in relatief korte tijd, en vind er nu niet veel meer aan eerlijk gezegd. Als je regelmatig speelt, ben je in een weekje klaar. En dat is natuurlijk jammer... Wat is regelmatig spelen? Ik denk dat je er ongeveer zonder zijmissies, en als je snel doorspeelt, ongeveer 10 uur over doet. Als je ook veel rondloopt, zijmissies doet, en als je het rustig aan doet, dan kan het oplopen tot ongeveer 20 uur schat ik. Reageren
michael50000 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 hoi, Assassin's creed: Dit spel,dat zich afspeelt ten tijd van de kruistochten,plaatst je in de schoenen van de jonge huurmoordenaar Altaïr.Nadat hij de erecode van zijn genootschap aan zijn laars heeft gelapt,worden zijn speciale skills en wapens afgenomen en moet hij zich door allerlei missies opnieuw zien te bewijzen.De gameplay is bij momenten een tikkeltje repetitief (je moet keer op keer steden verkennen en een moord plegen), maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de rest van het spel:de animaties zijn revolutionair,de graphics uitmuntend,het verhaal boeiend en het vechtsysteem intuïtief.Een niet te missen ervaring Platform: Xbox360-PS3(wist je wel al ) punten:*****/***** Uncharted:Drake's Fortune: Naughty Dog,de makers van Jak & Daxter-games, gooit het in Uncharted over een totaal andere boeg.De cartoony stijl is ingeruild voor een semirealistische look die perfect past bij de indiana jones-achtige opzet van uncharted.Jij bent Drake,een jonge avonturier die te weten wil komen wat er met zijn voorvader Sir Francis Drake gebeurd is.Het spel neemt je mee op een avontuur dat heel sterk aan Tomb Raider doet denken.Springen,klimmen,omgevingspuzzels oplossen,boeven neerknallen... Het is niet origineel,maar wel nog altijd even leuk Platform:PS3 punten:****/***** Bron:TeVe BLAD 11 december 2007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.