Mike Steen Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 als ik savegames en zo wil downloaden staat er dat ik wel versie 2 nodig heb. Nu is de vraag... hoe kom ik daar aan? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) als ik savegames en zo wil downloaden staat er dat ik wel versie 2 nodig heb.Nu is de vraag... hoe kom ik daar aan? Toen San Andreas uitkwam werd een een mod uitgegeven. Hierdoor moest Rockstart alle Versies van San Andreas uit de winkel halen en een nieuwe te maken. Toen ze terug werden gebracht waren ze V2. Érvoor waren ze V1. Het verschil is dat je in V1 kan modden en in V2 niet. Er zijn dan ook verschillende savegames, V1 en V2 savegames. Als je hem dit jaar óf in 2006 hebt gekocht heb je waarschijnlijk V2. Complete Storyline V1. >>Klik<< Complete Storyline V2. >>Klik<< Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks staan. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je ook graag wilt modden moet je >>deze<< downgrader downloaden en SA patchen, hierdoor moet je dan wel V1 savegames gaan downloaden. Hierna kan je SA weer modden. Bewerkt: 4 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.