Jump to content

boat school

Recommended Posts

Geplaatst:

Na enige tijd niet meer op SA gespeeld te hebben, heb ik een vraagje.

Waar is ergens de boat school, ik heb de missie pier 69 al gedaan maar er komt geen 's' op mijn plattegrond.

kan er iemand me helpen? :cya:

Geplaatst:

Het kan kloppen dat je geen 'S' krijgt. Pier69 speelt zich af in San Fierro, en je kunt slechts naar Los Santos en de Badlands, maar niet naar de Desert of Las Venturas. En laat de Boat School nou toevallig in de Desert liggen, zoals DenkaanHenk hierboven al zegt. Het ligt in Noord-west San Andreas. Je zult nog even moeten wachten tot je de missie 'Yay ka-boom-boom' hebt voltooid, dan pas is de brug naar de Desert geopend en kun je naar Bayside. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan op een gegeven moment met de driving school beginnen. Als je die hebt krijg je de Bike School + Boat school beschikbaar. De boat school kan je vinden in Bayside zoals DenkaanHenk al zei. Je kan hem herkannen aan het $ teken.

Donwell, je kan ook een cheat doen van Geen politie achter je aan. Dan kan je er ook heen met een vliegtuig/helicopter

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:

HUH, Een vriend van mij heeft zonder die missie Yay Ka-Boom-Boom de Boat-School al uit gespeeld!

Dan kan dat toch ook niet.

edit, of hij moet gelogen hebben... :duh:

Tijmentje5 :cya:

Geplaatst:

Dat kan wel hoor , als je vanaf San Fierro naar Bayside vaart moet dat lukken. Maar dan moet je wel de politieboten ontwijken , of je vriend moet cheats gebruiken. Want dan kun je naar Bayside vliegen zonder politie achter je aan , door de nooit meer politie cheat en bijvoorbeeld de Hydra of Hunter cheat in te voeren. :)

Geplaatst:

Die vriend van mij gebruikt alleen maar Cheats!, hij blaast het spel zowat op.

Maar oke Denkaanhenk :tu:

Tijmentje5 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...