peter99 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik wil nu een oude trial van dreamweaver CS3 (die toch niet werkte) te verwijderen via Programma's wijzigen of verwijderen in Vista, maar als ik hem aanklik, en op Wijzigen/Verwijderen druk, krijg ik even dat laad-cirkeltje maar daarna doet ie niks meer ? wat te doen ? PLZ Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ga eens via Verkenner naar de map waar de bestanden staan en kijk of er een uninstall.exe of iets dergelijks staat. Dan zou je daarmee kunnen proberen om hem te verwijderen. Reageren
peter99 Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) nergens een uninstall te vinden ik heb ook de veilige modus al geprobeerd, niks ? ? ik ben ten einde raad [EDIT] Oke, ik heb es gebeld naar mijn vriend, het komt er op neer dat dezelfde versie er niet overheen geinstalleerd kan worden, en je het programma niet 1,2,3 weg krijgt dit moet je zelf doen door in het register te zitten rommellen, ik ben best bereid voor zoiets, alleen ik weet niet hoe ik dat doe. Ik heb ook al ruim 1,50 uur zitten googlen ,maar geen goed antwoord gevonden, kan iemand mij helpen met het register (alleen als hij of zij zeker weet dat het werkt en mn computer redelijk heel laat, qua hardware en liefst software ook) Bewerkt: 4 december 2007 door peter99 Reageren
peter99 Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 srry voor de dubbelpost, maar anders wordt mijn probleem nooit opgelost. ik heb nu een programmatje gedownload genaamd Regcleaner, als ik em dan wil uninstallen weigert ie nog steeds, zou iemand mij kunnen helpen ? het heeft heel erg haast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.