ralf1 Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 weet iemand waar je een zitmaaiertje kunt vinden, en heeft iemand het misschien op kaart aangegeven?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 In de wijk ''Vinewood'' staan boven op de heuvel allemaal villas. Een van de middelste villa heeft een achtertuin waar de ''mower'' staat. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb er ooit één gevonden in een garage van een huis in Palamino Creek. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) ja BMW heeft gelijk die laatste foto toont welke huis die mower bevat waar de Remington (blauw auto) staat voor dmin Reminbgton staat de Mower, NO van Palomino Creek geloof ik spijtig dat min cam kwaliteit slechter is gegaan Bewerkt: 11 januari 2005 door sonny yoshi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 mischien moet je dit bij misie hulp vraagen <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 ik heb er een gevonden bij de huizen van Vinewood zoals al was gezegd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 hei tonio :blink: waarom by missie hulp??? dat is toch geen missie hoor Lazlow, welke huis in Vinewood?? :blink: want ik heb deze avond wel 2uren gezocht in heel LS geen gevonden hoor alleen palomino Creek wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2005 In Dilmore heb je een safehouse. Achter het meest oosterlijke huis van het rijtje huizen waar dat safehouse deel van uit maakt staat een mower door een boom heen, maar je kunt men wel gewoon pakken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 In Vinewood op het hoogste punt van de berg staan villa's. Als je achter deze villas gaat kijken in de achtertuin zie je wel een Mower staan. Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 oké bedankt allemaal ik weet nu wel genoeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2005 oké bedankt allemaal ik weet nu wel genoeg. Oke, op slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts