Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: sig

Stijl: kerst

Grootte: kijk bij afbeelding

Afbeelding: 12ea3.gif

Tekst: GTAGijsso, in lettertype Rage Italic in kleur die bij de tekst rechtsonder staat

Rand:/

Kleuren: houden zo

Render (optioneel):/

Extra (optioneel): Ik bedoel niet dat mijn naam moet bewegen maar dat het bewegen van die twinkeltjes zo blijft, dat het niet stilstaat.

Alvast bedankt

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Je zal toch een lijstje moeten maken, zet gewoon bij de dingen die je niet kunt invullen een '/'. Hier het lijstje voor de handigheid :

[b]Type[/b]:
[b]Stijl[/b]:
[b]Grootte[/b]:
[b]Afbeelding[/b]:
[b]Tekst[/b]:
[b]Rand[/b]:
[b]Kleuren[/b]:
[b]Render[/b] (optioneel):
[b]Extra[/b] (optioneel):

Ik zou je aanvraag wel willen doen, maar wat bedoel je juist met een bewegende naam? Een naam die verdwijnt en weer terugkomt, een naam die van de ene kant naar de andere gaat,... ?

Geplaatst:
Je zal toch een lijstje moeten maken, zet gewoon bij de dingen die je niet kunt invullen een '/'. Hier het lijstje voor de handigheid :

[b]Type[/b]:
[b]Stijl[/b]:
[b]Grootte[/b]:
[b]Afbeelding[/b]:
[b]Tekst[/b]:
[b]Rand[/b]:
[b]Kleuren[/b]:
[b]Render[/b] (optioneel):
[b]Extra[/b] (optioneel):

Ik zou je aanvraag wel willen doen, maar wat bedoel je juist met een bewegende naam? Een naam die verdwijnt en weer terugkomt, een naam die van de ene kant naar de andere gaat,... ?

Ik weet we lwat hij wil. Hij wilt zijn naam in het bewegende plaatje, want hij zei dat als hij het zelf deed dat het plaatje niet meer bewoog, en is daarom in het aanvraag forum beland.

Geplaatst:

Aangezien ik de .PSD versie nog heb is 't voor mij geen probleem om hem te bewerken en de animatie te behouden:

12es9.gif

http://img222.imageshack.us/img222/5774/12es9.gif

Veel plezier er mee :sigaar:

Geplaatst:

Misschien handig om te weten. Je hoeft namelijk niet per se een PSD bestand te hebben om nog iets toe te voegen op een GIF file. Open ImageReady wat bij het programma Adobe Photoshop zit en open daar je bestand. Je ziet dat de layers nog intact zijn. Ik heb het dan wel over de layers waarin er aan animatie is gedaan, je kunt dus geen teksten e.d. verwijderen, maar alleen iets toevoegen. Om het uitgebreid te bewerken kun je op het pijltje klikken onderaan je tools om naar Adobe Photoshop over te springen, sneltoets: Shift+Ctrl+M.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...