SanAndreasGEK Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Hallo, Ik ging het missie "Farewall my love.." (PC San Andreas) doen, het film stukje ging al raar doen. Maar bij het starten van de missie krijg ik een zwart beeld! Hoe is dit mogelijk? Help a.u.b. Wil graag verder komen! Groeten Bewerkt: 4 december 2007 door Bling Onnodig plaatje verwijderd. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Hallo,Ik ging het missie "Farewall my love.." (PC San Andreas) doen, het film stukje ging al raar doen. Maar bij het starten van de missie krijg ik een zwart beeld! Hoe is dit mogelijk? Help a.u.b. Wil graag verder komen! Groeten dit gebeurd wel vaker gewoon een keertje opnieuw proberen lukt, het dan nog niet dan hoor ik van je (wat bedoelde je met dat plaatje ) Reageren
jurgen1 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 heb je dan wel de originele? Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Heb jij toevallig ook gemod? Want met versie 2 kan je niet modden. Dan krijg je een zwart beeld. Heb jij gemod of gecheat? Reageren
Picaku Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 cheaten voor versie 2 zou geen problemen op moeten leveren...alleen als je bij sommige cheats opslaat. mods zouden op het begin moeten vastlopen, maar het kan nog steeds! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.