Scarface92 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Hoi.. Ik ben nu bij de missie Saints Mark's Bistro en heb een probleem.. De missie zelf is geen probleem alleen wil ik nu naar de voorkant toe gaan. Om mooi even een stukje van LC te kunnen bekijken! Alleen zak ik telkens weer door de grond al spring ik met de cheat 'hoog springen' op de weg. Ik kan geen enkel stukje land vinden waar ik op kan lopen in LC. Kan iemand een tip geven hoe je dit het beste kunt doen? Ik doe het op deze manier (ps2): Reageren
WackoX Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) Alleen het stukje wat je op -5:50 ziet kan je op lopen, andere gedeeltes worden niet gebruikt en dus val je er door heen dat heet un-solice of zo iets (iemand verbeter me a.u.b.) Bewerkt: 4 december 2007 door Danny_k Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Als je toch de cheat met hoogspringen hebt gedaan , kun je ook de Jet Pack cheat doen. Dan kun je door een gedeelte van Liberty City vliegen , je kan op niet zoveel plekken staan. Dus als je het met de Jet Pack doet is het makkelijker , succes. Reageren
Bling Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Als je toch de cheat met hoogspringen hebt gedaan , kun je ook de Jet Pack cheat doen. Dan kun je door een gedeelte van Liberty City vliegen , je kan op niet zoveel plekken staan. Dus als je het met de Jet Pack doet is het makkelijker , succes. Was het maar zo makkelijk, hé? Natuurlijk klinkt dit in eerste instantie als een zeer logische oplossing, maar helaas bevindt Liberty City zich hoog in 'Hemel E' van het Hidden Interior Universe, waar het niet mogelijk zal zijn om de jetpack te gebruiken. @ GrandTheftTwanO: Let goed op waar je moet lopen en gebruik eventueel de methode uit het filmpje. Schiet dus desnoods eerst op de plekken waar je van plan bent te gaan lopen, zoals ook in het filmpje gedaan wordt. Hetgeen wat zich op dit kaartje tussen de rode lijnen bevindt, moet solid zijn. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Als je toch de cheat met hoogspringen hebt gedaan , kun je ook de Jet Pack cheat doen. Dan kun je door een gedeelte van Liberty City vliegen , je kan op niet zoveel plekken staan. Dus als je het met de Jet Pack doet is het makkelijker , succes. Was het maar zo makkelijk, hé? Natuurlijk klinkt dit in eerste instantie als een zeer logische oplossing, maar helaas bevindt Liberty City zich hoog in 'Hemel E' van het Hidden Interior Universe, waar het niet mogelijk zal zijn om de jetpack te gebruiken. Eigelijk bedoelde ik voor het geval dat je valt , dus voor de zekerheid een Jet Pack aan doen. Net zoiets als een zwemvest in het echt , als je niet kunt zwemmen. Hopelijk begrijp je me nu wel Bling. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Volgens mij lukt dat ook niet. Het solid stukje voorkomt dat je naar beneden valt, maar aangezien je zo hoog zit, val je volgens mij helemaal naar beneden door de 'druk'. Dit weet ik niet helemaal zeker, maar dat lijkt me wel. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ja maar ik bedoel dat je dan niet dood gaat als je valt , laat maar zitten trouwens. Ik had het erbij moeten zetten in me eerste post , maar ik dacht dat iedereen me wel zou begrijpen. Reageren
Bling Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 [...] Hopelijk begrijp je me nu wel Bling.Nee, niet echt. Je kunt de jetpack-cheat natuurlijk wel activeren, maar je kunt er alleen niets mee. Je zal enkel wat minder snel naar beneden vallen, maar ik zie niet echt in waarom je dit zou willen. Je zult sowieso niet doodvallen, want onder Liberty City ligt water.Maar goed, vanaf nu maar weer ontopic. Reageren
Thierry Henry Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ik heb een vraagje aan GrandTheftTwanO (of aan iemand anders die het weet): Dat muziekje dat je bij dat filmpje hebt gedaan vind ik wel vet, weet je hoe dat heet? Sorry dat ik off-topic ga, maar ik vind het echt een mooi muziekje Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ik heb een vraagje aan GrandTheftTwanO (of aan iemand anders die het weet):Dat muziekje dat je bij dat filmpje hebt gedaan vind ik wel vet, weet je hoe dat heet? Sorry dat ik off-topic ga, maar ik vind het echt een mooi muziekje ik zou het niet weten maar dit kan je het best in dit topic vragen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=31885 Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) Waarom schoot je dat met dat rood aangegeven pijltje niet dood? Bewerkt: 5 december 2007 door Bling Overbodige en grote tekst onder post verwijderd. Reageren
Donwell Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Dat is je object in de missie, het is de bedoeling dat je hem vermoord. Heb je dit gedaan, krijg je weer controle over het vliegtuig om terug naar Las Venturas te vliegen. Daarom wordt hij niet doodgeschoten en springt hij gelijk over de muur heen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.