dupree Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 (bewerkt) ik heb een vraagje hoeveel kost die tegewoordig nog? de xbox 360 bedoel ik Bewerkt: 4 december 2007 door dupree Reageren
Joriz Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Er zijn natuurlijk diverse webwinkels waar je zo kan kijken. Ook kan je kijken in een pricewatch. Bijvoorbeeld die van Tweakers: http://tweakers.net/pricewatch/cat/539?key...amp;x=0&y=0 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 De Xbox 360 kost nu 350 euro , dat is de Xbox 360 versie met 20 GB Hardeschijf ruimte. De zwarte Xbox 360 kost 450 euro , maar daar zit dan ook weer 120 GB Hardeschijf ruimte op. En ten slot is er een versie zonder Hardeschijf ruimte waar een 256 MB memory card bij zit , en die versie kost 280 euro. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Tegenwoordig krijg je ook bij een xbox 360 2 spellen gratis. Dus dat is 350.- voor console en 2 spellen naar keuze. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Naar keuze? Bij ons krijg je er 2 oude rotspellen bij, eentje wat kinderen van 5 jaar oud spelen. En ook nog een of ander oud racespel, dan kun je nog beter de gewone versie zonder spellen kopen dan die ouwe shit. Reageren
Harrison Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) De Xbox 360 Premium kost €350,-. De Xbox 360 Arcade kost €280,- en de Xbox 360 Elite kost €450,- Bewerkt: 15 december 2007 door Harrison Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Naar keuze? Bij ons krijg je er 2 oude rotspellen bij, eentje wat kinderen van 5 jaar oud spelen. En ook nog een of ander oud racespel, dan kun je nog beter de gewone versie zonder spellen kopen dan die ouwe shit. nou forza 2 is nog niet zo oud en ik vind het een van de beste spellen die ik heb Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Heb je ook toevallig een nieuwe telefoon nodig? Bij verschilende winkels krijg je bij je telefoon een cadeau waaronder mijn neef een X-box 360 kreeg .Het is gewoon een witte hoeveel ruimte boeit hem niks, maar hij heeft een gratis controler gekregen met draad!. Nu heeft hij ook een kaartje gekocht om online te kunnen en dat koste 60 euro en het telt maar 12 maanden, dan moet je al een nieuwe kopen. Ook is het zo dat als je een draadloze controler koopt je ook een oplader moet komen. Voor dat je klaar bent is je spaarrekening leeg . Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Nu heeft hij ook een kaartje gekocht om online te kunnen en dat koste 60 euro en het telt maar 12 maanden, dan moet je al een nieuwe kopen. Stel dat hij na die 12 maanden niet blij is met zijn Xbox hoeft hij enkel zijn 12 maanden voorbij laten gaan. Stel dat hij wel tevreden is en hij niet uit zijn huis wilt, kan hij dit nog altijd via de kredietkaart laten betalen. Of deze aan huis worden geleverd weet ik niet. Een klein beetje sport is nu niet zo erg Ook is het zo dat als je een draadloze controler koopt je ook een oplader moet komen. Ik heb thuis 2 draadloze controllers. Een Quik Charge kit die een heroplaadbare batterij van Microsoft bevat, samen met een station voor diezelfde batterij. De tweede draadloze controller heeft 2 gewone battijeren niet herlaadbaar zijn, die overigens gewoon in de winkel te verkrijgen zijn. Na een langere termijn gamen met beide controllers zijn de gewone batterijen veel sneller op dan de Quik Charge kit van Microsoft. Het is ook handiger, want dan hoeft je vriend niet uit zijn zetel om nieuwe batterijen te kopen. Tijdens het eten snel opladen en daarna terug gezellig gamen. Het is trouwens minder vervuilend voor het milieu Ik heb forza nooit echt gemogen. Om een of andere redenen ging de auto niet soepel over het wegdek bij de demo, en voelde het meer als een oude kollonie mieren achter elkaar dan een racegame Reageren
Harrison Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Dat je een oplader voor je draadloze controller moet kopen is niet waar. Je kan het ook gewoon doen met batterij'tjes... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Nu heeft hij ook een kaartje gekocht om online te kunnen en dat koste 60 euro en het telt maar 12 maanden, dan moet je al een nieuwe kopen. Stel dat hij na die 12 maanden niet blij is met zijn Xbox hoeft hij enkel zijn 12 maanden voorbij laten gaan. Stel dat hij wel tevreden is en hij niet uit zijn huis wilt, kan hij dit nog altijd via de kredietkaart laten betalen. Of deze aan huis worden geleverd weet ik niet. Een klein beetje sport is nu niet zo erg Ik heb het niet over de x-box. Ik heb het over online spelen van spelletjes. Om dat te kunnen moet je in de winkel een kaartje kopen om online te spelen, wat ik net al zei: dat kost 60 euro. Zodra die 12 maanden voorbij zijn moet hij weer een kaartje kopen van 60 euro. Dit is in tegenstelling tot de Playstation 3. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik heb het niet over de x-box. Ik heb het over online spelen van spelletjes. Om dat te kunnen moet je in de winkel een kaartje kopen om online te spelen, wat ik net al zei: dat kost 60 euro. Zodra die 12 maanden voorbij zijn moet hij weer een kaartje kopen van 60 euro. Dit is in tegenstelling tot de Playstation 3. Dat is net hetzelfde waarover ik praat Het is natuurlijk spijtig dat je moet betalen voor je Xbox Live Gold. Dat hebben de andere console's niet, maar weet wel dat elk spel een goede connectie heeft en noem maar op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.