-Richard- Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 Hier een paar Moto GP crashes. Reageren
-Richard- Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 wat te denken van deze!: Die vent vind ik een beetje op spiderman lijken... Maar spiderman of niet, die gast zal wel pijn hebben. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Deze vind ik het mooist van allemaal! Reageren
Thabit Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 Deze vind ik het mooist van allemaal! Och ja, wel een mooie foto, het gevolg vast niet! :o Reageren
-Richard- Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Het is een zwarte dag, in 1973 op Zandvoort als Williamson bij een ongeval om het leven komt. Terwijl Williamson levend verbrand in zijn auto, probeert David Purley de auto om te gooien. Terwijl alle auto's elke ronde nog voorbij komen rijden, probeert David Purley ze te laten stoppen. Maar de rijders zien niet David's auto staan en denken dat hij de bestuurder van de auto was. Hier probeert hij duidelijk te maken dat er nog iemand in de aut zit. Terwijl Williamson het uitschreeuwd, gaat David nog hulp halen. Maar het is te laat... Bewerkt: 14 maart 2005 door GTAspeler Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Maar het is te laat... Heb je dat zelf vervaagd? of niet. Orginele foto wil ik welles zien, of is dat te smerig, voor de wat jongere onder ons :lol: Geintje Reageren
-Richard- Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Maar het is te laat... Heb je dat zelf vervaagd? of niet. Orginele foto wil ik welles zien, of is dat te smerig, voor de wat jongere onder ons :lol: Geintje Nee, die foto was al zo. Maar ik heb de beelden gezien een jaar geleden, en toen was het niet vervaagd. ...echt smerig. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Wat zag je dan? want ik word nu echt nieuwsgierig! Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Wat zag je dan?want ik word nu echt nieuwsgierig! Een verbrand lijk. (vooral het hoofd kwam in beeld) en iets wat ooit een helm moest zijn. Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Wat zag je dan?want ik word nu echt nieuwsgierig! Een verbrand lijk. (vooral het hoofd kwam in beeld) en iets wat ooit een helm moest zijn. oew.. laaat maar zitten, zoek wel ff op internet. Want ik denk dat misschien sommige het niet willen zien. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Het is best wel erg van wat ik nu lees. Vooral omdat die andere auto's gewoon doorreden <_< . Maar goed, hier een paar fotó's van Le Mans. En deze foto's zijn eens niet met ''Crashes''. Bewerkt: 15 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Wie kent dit geval niet?] Reageren
Baffie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 American Football, dat lijkt mij pas leuk om te doen (op de computer) Of ijshockey En hier, de onvergetelijke Michael Jordan! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ik mis Bergkamp in het NL elftal, nooit meer het gevoel van echte overwinning, dan doen we het maar met deze: BERGKAMP_DONT_DELETE.jpe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.