Jump to content

wallpaper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: wallpaper

Stijl: vista

Grootte: 1024x768

Afbeelding: klik klik2 klik3 klik4

Tekst: nope

Rand: nope

Kleuren: vista

Render (optioneel): graag iets met crysis en vista door elkaar

Extra (optioneel): doe je best!

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
Type: wallpaper

Stijl: vista

Grootte: 1024x768

Afbeelding: een crysis avbeelding

Tekst: nope

Rand: nope

Kleuren: vista

Render (optioneel): graag iets met crysis en vista door elkaar

Extra (optioneel): doe je best!

mag ik je vragen wat een crysis afbeelding is?

Geplaatst:

google>afvbeeldingen>crysis als zoek opracht (een game dus...)

graag in het midden het logo van Crysis

Geplaatst:

gta-pilot, je bent zelf verantwoordelijk voor de afbeelding, dus die moet je zelf even in het lijstje toevoegen. Pas daarna kan de aanvraag doorgaan.

Om verwarringen te voorkomen graag in de eerste post een afbeelding in je lijstje toevoegen..

Geplaatst:

Beste. Ik ben redelijk goed met photoshop, Maar wat ik wil zeggen is dat jou aanvraag redelijk onmogelijk is. De reden hiervoor is dat jou plaatjes gewoonw eg VEELste klein is. Al zou je hier een wallpaper van maken zou je de pixels gewoon kunnen tellen. Geen gezicht. Ik raad je aan een groter plaatje uit te zoeken. Dan Help ik je met alle plezier met JoU aanvraag ^_^

Geplaatst:

?

ze zijn groot genoeg hoor... ermoeten alleen nog die rendes in gezet worden op het laatste plaatje (de rendes moeten nogwel worden gamaakt (die monsters en de hoofd persoon en het logo)) en het laatste screen waar alles op moet is goed ...

Geplaatst:
?

ze zijn groot genoeg hoor... ermoeten alleen nog die rendes in gezet worden op het laatste plaatje (de rendes moeten nogwel worden gamaakt (die monsters en de hoofd persoon en het logo)) en het laatste screen waar alles op moet is goed ...

Sorry, Na jou reactie ging ik doordenken, Ik denk nu dat ik je idee begrijp. Ik post je wall Zo snel mogelijk. Mijn excuus. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er ook een gemaakt voor je

Heb even de stocks opnieuw opgezocht en heb ze toen in 1024 x 768 gevonden ;)

Crysis_ft__vista_walpaper_by_Traserr.jpg

Happy ? :D

Edit=

Het zijn dus 3 stocks,,

eentje van vist en 2 van crysis :)

Bewerkt: door jup117
Geplaatst:

WoW!!! dat is een mooie wallpaper alleen kan je hem iets groter maken zodat het over het hele scherm gaat? maar hij is zeker mooi!

Geplaatst:

Bedoel je die zwarte borders aan de zijkanten?

Zal ik morgen even voor je weghalen

Dan zet ik ook de psd er wel eventjes bij zodat je hem naar eigen keuze kan modificeren! :D :D

LAterzz

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...