.Sharingan Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Hoi, Ik heb nog altijd een 40 rogue (Boooring) Maar ik wil wat geld verdienen, Gold Kopen is voor pussy's. Dus daar doe ik al niet aan. Weet hier iemand voor mij een goede grindplek ? minimaal level 38, en maximaal level 42. Mvg, Whoop Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 6 dagen zijn verstreken, en nog geen reactie. Misschien nog iemand ? Anders zoek ik even een WoW forum voor deze vraag. Reageren
moechy Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ik denk dat dit het beste is aangezien ik wel wow gespeeld heb maar niet echt grindplekken weet.Ben je horde of alliens? Reageren
Rayman800 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Als ik jouw was zou ik langs de savage coast in stranglethorn vale gaan grinden, daar zijn er namelijk veel bloodsail piraten die moet je killen voor een heleboel quests: http://thottbot.com/z33#B:7 Reageren
Rayman800 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) ow , ik zie dat je je vraag al op wowforum heb gesteld MAar je kan ook goed grinde in scarlet monastry Bewerkt: 11 december 2007 door Rayman800 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2007 ow , ik zie dat je je vraag al op wowforum heb gesteldMAar je kan ook goed grinde in scarlet monastry Ja, ik heet daar Dontneedepixtowin. (ook al heb ik een epic op me rogue) En hoe wil ik in SM grinden. Ik solo SM echt niet. Ik was vanmiddag met me vriend (41 priest) naar binnen gegaan. Duurt nog hendig lang, voordat ik 4 mobs tegelijk gekilled had. Ik zat trouwens in GY. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.