Fbi-Crew Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik heb rise of nations weer geinstalleert die gewone rise of nations doet het gewoon en die ander Thrones and patriots doet het niet op dat een op een disk te weinig ruimte zou hebben heb als die overbodige dingen van mijn pc afgehaalt en ook het spelletje toen had ik het spelletje weer geinstallert maar het werk nog steeeds niet ik heb die disk schoongemaakt ook nog niets pff kan iemand me plaese helpen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 ik heb rise of nations weer geinstalleert die gewone rise of nations doet het gewoon en die ander Thrones and patriots doet het niet op dat een op een disk te weinig ruimte zou hebben heb als die overbodige dingen van mijn pc afgehaalt en ook het spelletje toen had ik het spelletje weer geinstallert maar het werk nog steeeds niet ik heb die disk schoongemaakt ook nog niets pff kan iemand me plaese helpen Het is mij onduidelijk wat het probleem dan nu exact is. Je zegt dat je te weinig ruimte had, je hebt vervolgens de boel wat opgeschoond en nu doet hij nog niet, maak ik op uit je verhaal. Dan zou ik graag wel willen weten wat er dan misgaat. Start het spel totaal niet, krijg je foutmeldingen of gebeurd er iets anders? Hoe meer informatie jij geeft over je probleem, des te beter en sneller wij jou kunnen helpen. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 nou je ziet zo'n klein schermpje en dan komt er een foutmelding "not enough appliction data disk space to run Rise Of Nations" >>> Door Froodooo: Berichten samengevoegd.<<< Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 andere schijf gebruiken? want dan staat die vol Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Bekijk in ieder geval even hoeveel ruimte je überhaupt nog overhebt. Ga naar 'deze computer' en ga op de schijf staan waarop het spel geïnstalleerd staat. Links zul je dan een schermpje met de nog te besteden ruimte zien. Mocht dit aantal erg laag liggen, dus zo rond een paar GB, dan raad ik je aan nog meer te verwijderen. Probeer na het verwijderen van wat overbodige bestanden het spel weer eens te starten. Je kunt eventueel ook nog overwegen om je schijf te defragmenteren. Met een defragmentatie orden je je schijf weer, waardoor programma's en dergelijke bijvoorbeeld sneller zullen starten. Je kunt een defragmentatie starten via het startmenu, bureauaccessoires, systeemwerkset, schijfdefragmentatie. Ik weet niet of het enig effect heeft op je probleem, maar ik hoop het van wel. In ieder geval veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.