Jump to content
Joriz

Rockstar geeft digitale screenshots vrij!


Rockstar Games heeft ons zojuist digitale hoge resolutie screenshots gemaild van GTA4 die eerder in een paar bladen bij een preview van Grand Theft Auto IV waren te zien. De screenshots hebben een resolutie van 1280 X 720 pixels dus nu kun je goed alle details eruit halen die je in een tijdschrift niet duidelijk zag.

bij de rest van de Grand Theft Auto 4 screenshots.

HERINNERING!

Vergeet niet op donderdag 6 december om 21:00 op GTAGames.nl te zijn want dan komt de derde Grand Theft Auto IV trailer online!

Update:



Er zijn nog twee nieuwe GTA4 screenshots boven water gekomen die volgens Computer and Video Games gemaakt zijn uit beelden van de derde trailer die morgen online komt. De twee nieuwe screenshots staan natuurlijk ook in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow, ziet er mooit uit :D

(Op uitzondering de achterlichten van de vrachtwagen)

De meeste van deze screenshots stonden al maanden geleden in tijdschriften. Ik neem dus aan dat er in ondertussentijd veel is veranderd.

Al is het wel mooi dat we nu goed op de screenshots in kunnen zoomen om wat beter het idee te krijgen hoe de details eruit zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer mooie screens, geweldig, kan niet meer wachten tot morgen!

@ Joriz: Volgens mij moet het Preview zijn. Want een review is een recensie over het spel als het af is endat is het nog niet. Bij een preview krijg je alvast een stuk van het spel te zien, om een indruk te krijgen. :7 Spelfoutje, maar ik dacht, laat ik het maar melden :engel:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze screens zijn nu ook al weer een maandje of 3 oud, dus het spel zal er nu alweer een stuk mooier uitzien. Ik vind die screen met de ondergaande zon nou niet echt bepaald mooi, en ik vraag me heel erg af wat er te zien is als daar de camera de andere kant zou worden op gedraaid. Ik hoop dat daar niet het einde is van Broker iig.

De auto's zien er trouwens wel geweldig mooi uit!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie screen, alleen vind ik dat als je de screen op ware grote bekijkt, het nogal wazig is. Maar dat zal wel aan mij liggen. ;)

Ik heb het ook, dus het ligt niet aan jouw :puh:

Maar je kunt nog wel zien dat het echt tot in de puntjes gedetaileerd is!! Je kunt zelfs de bandenprofiel zien zitten :O :dans:

Je kan ook op een van die screens zien dat Niko achter een auto schuilt voor de politie, of was dit al bevestigd??

gallery_1_51_474688.jpg

Is er nou aan die auto gesleuteld?? (die zwarte dan??)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie screenshots , ik vind vooral die ene mooi dat Niko met een AK-47 in zijn handen gehurkt staat achter een auto. Ik kan niet wachten tot morgen om 21:00 uur de derde GTA IV trailer uit komt , ik denk dat de meeste mensen de trailer vrijdag ze zien krijgen. Want de server van Rockstar zal wel weer overbelast raken , dus geduld is een schone zaak lijk mij. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...