Jump to content
Joriz

Rockstar geeft digitale screenshots vrij!


Rockstar Games heeft ons zojuist digitale hoge resolutie screenshots gemaild van GTA4 die eerder in een paar bladen bij een preview van Grand Theft Auto IV waren te zien. De screenshots hebben een resolutie van 1280 X 720 pixels dus nu kun je goed alle details eruit halen die je in een tijdschrift niet duidelijk zag.

bij de rest van de Grand Theft Auto 4 screenshots.

HERINNERING!

Vergeet niet op donderdag 6 december om 21:00 op GTAGames.nl te zijn want dan komt de derde Grand Theft Auto IV trailer online!

Update:



Er zijn nog twee nieuwe GTA4 screenshots boven water gekomen die volgens Computer and Video Games gemaakt zijn uit beelden van de derde trailer die morgen online komt. De twee nieuwe screenshots staan natuurlijk ook in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Zoek de verschillen:

post-1-1196860682.jpg

Landrover vs. Landstalker

Rockstar weet weer heel goed de echte merken te immiteren. Voordeel is aan neppe merken dat ze niet aan allerlei rare contracten zitten met auto merken waar bijvoorbeeld in staat dat de auto geen schade mag hebben bij crashen of dat bijvoorbeeld een ander merk niet in het spel mag voorkomen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg mooi!

Ben benieuwd naar de trailer van morgen. _O_

En of ik hoop dat we zo veel mogelijk van de stad kunnen zien.

Het word weer eens tijd voor nieuwe info.

Mooie screens trouwens,het ziet er echt perfect uit!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Supermooie screens, serieus vind ze allemaal een stuk mooier als alle screens die vooraf beschikbaar waren. Ze maken duidelijk vooruitgang in de game ontwikkeling. Ben ook beniewd naar trailer 3 want in al die tijd waarin we geen video hebben gezien moet deze oppeens extreem mooi zijn (en dat wordt die ook :eten: ), kan niet wachten tot morgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hele mooie screens idd! Ben er erg over te spreken dat het gezicht van Niko er nu een stuk beter uitziet! En trouwens ook mooie kleuren in beide screens, dat brengt zoveel meer sfeer in een game Rockstar kan dit als geen ander!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Egt vet cool! :puh:

Je ziet trouwens wel dat Niko andere kleding aan heeft als ie in die bar is...

Hij heeft altijd een ander jack aan...

Is dit iemand anders nook opgevallen?

voor de rest: GTA IV is gaaf!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sorry hoor maar in vergelijking met andere ps3 games zit dit er verschrikkelijk lelijk uit.

Ja maar san andreas was in vergelijking met andere ps2 games ook zeker niet de mooiste.

Een sandbox game moet gewoon enorm veel dingen laden en berekenen dat de graphics nooit zo goed kunnen zijn als een shooter.

Trouwens vergeleken met andere ps3 games vind ik het zeker niet lelijk, er zijn mooiere spellen natuurlijk maar dit spel gaat het niet alleen om de graphics.

Je moet er ook rekening mee houden dat het spel nog niet af is, ze zullen er nog wel een paar maanden aan werken.

Je moet toch toe geven, die screen van het empire state building is niet van een echte foto te onderscheiden (vind ik)

Bewerkt: door Gta-killer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dat de pistool waarmee Niko schiet uit zijn auto (rode wagen) erg lelijk afgewerkt is.

De Empire State is daarentegen wel heel mooi!

Volgens mij kan je de graphics pas echt beoordelen, als je een ingame video zou zien...

Ik ben erg benieuwd naar de trailer van morgen !!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...