Jump to content
Joriz

Rockstar geeft digitale screenshots vrij!


Rockstar Games heeft ons zojuist digitale hoge resolutie screenshots gemaild van GTA4 die eerder in een paar bladen bij een preview van Grand Theft Auto IV waren te zien. De screenshots hebben een resolutie van 1280 X 720 pixels dus nu kun je goed alle details eruit halen die je in een tijdschrift niet duidelijk zag.

bij de rest van de Grand Theft Auto 4 screenshots.

HERINNERING!

Vergeet niet op donderdag 6 december om 21:00 op GTAGames.nl te zijn want dan komt de derde Grand Theft Auto IV trailer online!

Update:



Er zijn nog twee nieuwe GTA4 screenshots boven water gekomen die volgens Computer and Video Games gemaakt zijn uit beelden van de derde trailer die morgen online komt. De twee nieuwe screenshots staan natuurlijk ook in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Er zijn weer nieuwe screeenshots uit, kijk op gta4.net. Deze zijn tot tegenstelling tot de vorige veeeeeel mooier.

Het zijneen hoop nieuwe screenshots!!!!! http://uk.media.ps3.ign.com/media/793/7937...mg_5113767.html

Volgens mij is die ene met die heli die je ziet als je op de link klikt alleen nieuw, de rest staat ook op deze site...

EDIT: oh nee, een paar iig wel nieuw...

Bewerkt: door joppie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zie ik het nou goed dat er bij de helicopter rook uit komt?

en heb je die bomen gezien bij het screenshot van de helicopter? Dat is echt heel slecht.

Maar zal wel weggaan den k ik.

Kun je nagaan hoe slecht de game er had uitgezien in oktober!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zie ik het nou goed dat er bij de helicopter rook uit komt?

en heb je die bomen gezien bij het screenshot van de helicopter? Dat is echt heel slecht.

Maar zal wel weggaan den k ik.

Kun je nagaan hoe slecht de game er had uitgezien in oktober!

De helikopter ziet er slecht uit... Bomen ook... :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zie ik het nou goed dat er bij de helicopter rook uit komt?

en heb je die bomen gezien bij het screenshot van de helicopter? Dat is echt heel slecht.

Maar zal wel weggaan den k ik.

Kun je nagaan hoe slecht de game er had uitgezien in oktober!

Kweet niet mss wel, lijkt er wel op...

Maja nog heeel even geduld :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

WTF kyke jullie nooit op andere sites ofzo hier komt het nieuws k**laat

Bewerkt: door Joriz
Als je goed naar de tijdstippen kijkt hebben we het nieuws zo goed als even snel en soms zelfs eerder online!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...