Wauzie Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Hoi, ik heb een vraagje, ik heb 2 ruige motoren gezien, 1 heb ik in plaats van de oude PCJ600 gezet, maar die andere wil ik er ook graag in. Ik heb geprobeert die te vervangen met andere motoren, in de handlings en de default geknoeit maar het lukt me niet, wie weet wat ik moet doen om nog een motor erbij te krijgen?? :wacko: Reageren
PatrickW Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Op kan dat wel, je moet echter wel een andere regel in de handlings.cfg wijzigen, en de dff en txd file onder de andere naam in de gta3.img stoppen. Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) Op kan dat wel, je moet echter wel een andere regel in de handlings.cfg wijzigen, en de dff en txd file onder de andere naam in de gta3.img stoppen. Ok, das fijn om te weten. De eerste keer dat ik dat probeerde heb ik de pcj600 Pizzaboy genoemd (voor ik dit onderwerp op het forum begon), de oude verwijderd en toen de nieuwe erin gezet (met de IMG tool). Toen heb ik een regel van de pcj600 in de default.ide gezet en de informatie van de PCJ600 veranderd in die van de Pizzaboy, alleen de motoropties heb ik op BIKE laten staan. Ik heb toen VC gestart, maar tot mijn verbazing is de motor onvindbaar, hij verschijnt niet meer!?!?!?!?! Bewerkt: 13 januari 2005 door Wauzie Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Dan heb je misschien iets verwijderd of verkeerd gedaan.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Dan heb je misschien iets verwijderd of verkeerd gedaan.. Waar slaat dit antwoord nouw weer op :huh: Post alleen als je iets toe te voegen hebt aan een topic. Ga niet nutteloos posten want dat kan je warns opleveren. Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 (bewerkt) Ik heb er nu een 2e motor in maar de zitplaats is fout, hij zit te ver naar achter, hoe los ik dit op?? :huh: Bewerkt: 25 januari 2005 door Wauzie Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Geplaatst: 26 januari 2005 Dan heb je die tweede waarschijnlijk in de plaats van de moped gezet, die heeft volgens mij inderdaad een zitplaats die verder naar achter ligt. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij moet je hiervoor het getal in de kolom 'X' van handling.cfg aanpassen. Voor de moped staat daar 0.1 voor de anderen 0.3 Als je de moped ook veranderd in 0.3, zou het probleem wel eens verholpen kunnen zijn. Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Dan heb je die tweede waarschijnlijk in de plaats van de moped gezet, die heeft volgens mij inderdaad een zitplaats die verder naar achter ligt.Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij moet je hiervoor het getal in de kolom 'X' van handling.cfg aanpassen. Voor de moped staat daar 0.1 voor de anderen 0.3 Als je de moped ook veranderd in 0.3, zou het probleem wel eens verholpen kunnen zijn. Dat heb ik geprobeerd, maar alles blijft hetzelfde :wacko: Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 februari 2005 Rapport Geplaatst: 6 februari 2005 Dan weet ik het helaas ook niet meer.. Het kan ook een probleem in de mod zelf zijn Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) Als je van te voren een back-up gemaakt hebt, moet het toch zeker lukken om je PCJ terug te krijgen, gewoon weer terug kopiëren. Mocht je géén backup gemaakt hebben, installeer dan Grand Theft Auto Vice City opnieuw, gaat net zo simpel. Bewerkt: 3 maart 2006 door ViceAgent Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Heb je een back-up gemaakt?? Want als het dan echt helemaal niet (meer) lukt, kun je de oude files terug zetten, en heb je de oude PCJ 900 weer Als je een beetje oplet, weet je dat het hier gaat om NOG een PCJ600 en niet over een oude vervangen en dus aan dat antwoord heb ik helemaal niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.