zotteke Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Hey ik heb alles geinstaleerd. Maar als ik in een server wil gaan. Start gta sa gewoon. Maar ik krijg niks van multiplayer? Dus dan ga ik maar naar missies en dan sluit die gewoon af Mss is dit dom maar snap het echt niet. En wil zo graag eens online spele Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Misschien heb je niet de goede versie van GTA San Andreas waarom je niet kan modden. Hoe weet ik welke versie ik heb: 1.0 Zie je nergens 1.01 Zie je in de rechter onder hoek van het hoofd menu 2.0 Zie je in de rechter onder hoek van het hoofd menu En heb je meerdere installaties van GTA San Andreas op je computer staan? Want het kan zijn dat SA:MP de verkeerde installatie gebruikt om op te starten, je kan de goede kiezen door in het bovenste menu in het SA:MP venster bij Tools, settings te kiezen en dan in het schermpje wat verschijnt op het mapje klikken zodat je de goede map kan selecteren van GTA San Andreas waar SA:MP geïnstalleert is. Greetz Reageren
zotteke Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) 2.0 staat er. En ja het staat in de juiste map Bewerkt: 5 december 2007 door zotteke Reageren
Sandra Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=740089 Probeer eens de stappen die onder het kopje 'Hij staat stil bij Vinewood, wat nu?' staan. Bewerkt: 5 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
tjoef Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 2.0 staat er.En ja het staat in de juiste map Om te kunnen spelen mag er niets staan, dus moet je even je huidige san andreas downgraden met een bepaalde patch die je hier wel ergens vind. Als je die hebt gevonden moet je even opslaan en uitvoeren. Het duurt echt niet lang. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 2.0 staat er.En ja het staat in de juiste map Om te kunnen spelen mag er niets staan, dus moet je even je huidige san andreas downgraden met een bepaalde patch die je hier wel ergens vind. Als je die hebt gevonden moet je even opslaan en uitvoeren. Het duurt echt niet lang. De patch om te downgraden is >>>hier<<< te vinden. Je moet het bestandje uitpakken met Winrar en dan de patch starten. Winrar is >>>hier<<< te downloaden (trial versie). Start de patch op en geef de locatie van je San Andreas map, deze is normaal C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas. Als je klaar bent is je SA V1 en kan je SA:MP spelen. Geen zorgen als er nog V2 staat in het menu, dat hoort. Reageren
tjoef Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) 2.0 staat er.En ja het staat in de juiste map Om te kunnen spelen mag er niets staan, dus moet je even je huidige san andreas downgraden met een bepaalde patch die je hier wel ergens vind. Als je die hebt gevonden moet je even opslaan en uitvoeren. Het duurt echt niet lang. De patch om te downgraden is >>>hier<<< te vinden. Je moet het bestandje uitpakken met Winrar en dan de patch starten. Winrar is >>>hier<<< te downloaden (trial versie). Start de patch op en geef de locatie van je San Andreas map, deze is normaal C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas. Als je klaar bent is je SA V1 en kan je SA:MP spelen. Geen zorgen als er nog V2 staat in het menu, dat hoort. Bij mij is dat V2 dingetje wel weggegaan hoor... EDIT: Ik kan perfect SAMP spelen hoor, ik wil het enkel even melden Bewerkt: 6 december 2007 door tjoef Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) 2.0 staat er.En ja het staat in de juiste map Om te kunnen spelen mag er niets staan, dus moet je even je huidige san andreas downgraden met een bepaalde patch die je hier wel ergens vind. Als je die hebt gevonden moet je even opslaan en uitvoeren. Het duurt echt niet lang. De patch om te downgraden is >>>hier<<< te vinden. Je moet het bestandje uitpakken met Winrar en dan de patch starten. Winrar is >>>hier<<< te downloaden (trial versie). Start de patch op en geef de locatie van je San Andreas map, deze is normaal C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas. Als je klaar bent is je SA V1 en kan je SA:MP spelen. Geen zorgen als er nog V2 staat in het menu, dat hoort. Bij mij is dat V2 dingetje wel weggegaan hoor... Heb je dan de echte V1 files er neer gezet? Want als je de V1 main- en script.scm in de map Script zet verdwijnt het dingetje inderdaad. Maar normaal blijft V2 staan na het downgraden, want hij verandert niet dé hele main.scm en script.scm, maar verandert alleen wat dingen binnen deze bestanden. EDIT@Hieronder:Bedankt voor het melden. Bewerkt: 6 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) 2.0 staat er.En ja het staat in de juiste map Om te kunnen spelen mag er niets staan, dus moet je even je huidige san andreas downgraden met een bepaalde patch die je hier wel ergens vind. Als je die hebt gevonden moet je even opslaan en uitvoeren. Het duurt echt niet lang.De patch om te downgraden is >>>hier<<< te vinden. Je moet het bestandje uitpakken met Winrar en dan de patch starten. Winrar is >>>hier<<< te downloaden (trial versie). Start de patch op en geef de locatie van je San Andreas map, deze is normaal C -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas. Als je klaar bent is je SA V1 en kan je SA:MP spelen. Geen zorgen als er nog V2 staat in het menu, dat hoort. Bij mij is dat V2 dingetje wel weggegaan hoor...Heb je dan de echte V1 files er neer gezet? Want als je de V1 main- en script.scm in de map Script zet verdwijnt het dingetje inderdaad. Maar normaal blijft V2 staan na het downgraden, want hij verandert niet dé hele main.scm en script.scm, maar verandert alleen wat dingen binnen deze bestanden. Nope, klopt niet GhostRider De patch wijzigt helemaal niks aan de 'main.scm' en 'script.img'.. Hij wijzigt wat aan de 'gta_sa.exe', waardoor er in het beginscherm 'V1.01' komt te staan. Het klopt dus dat er nu nietmeer V2.00 staat, je kan namelijk nu modden(en dus ook SA-mp spelen).Als het niet werkt moet je wél de V1 Files downloaden en ze in de volgende map plaatsen: '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Nu zul je je savegames niet meer kunnen spelen, maar zal SA-mp hoogstwaarschijnlijk wél werken. Groeten, VWOer Bewerkt: 6 december 2007 door VWO-er Reageren
zotteke Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Bedankt voor jullie hulp het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.