Jump to content

Een Marker in een missie...?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zit met een pobleempje, ik ben met een missie bezig voor het topic Black Force missies in SCM showroom. Nu wil ik een marker en een spheare maken als CJ in een newsvan is gestapt.

De code waar ik dat nu mee probeer te doen is deze:

11@.CreateIconAndSphere(15, X, Y, Z)

hierin staat X Y Z even voor mijn X, Y en Z coordinaten.

Met deze code heb ik het ook geprobeert:

11@ = Marker.CreateIconAndSphere(15, X, Y, Z)

Maar bij geen van deze 2 codes komt de sphere en de marker er te staan, zou iemand me hiermee kunnen helpen?

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Dat is vreemd, heb je zeker weten de goede coordinaten? Zie je de icon wel of ook niet?

Jah ik heb de goede coordinaten, want als ik er een motor spawn dan staat die motor er wel. En een marker op de minimap zie ik ook al niet.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Dat is vreemd, heb je zeker weten de goede coordinaten? Zie je de icon wel of ook niet?

Jah ik heb de goede coordinaten, want als ik er een motor spawn dan staat die motor er wel. En een marker op de minimap zie ik ook al niet.

Greetz,

Black Force

Weet je zeker dat deze opcode uitgevoerd wordt ? Dus dat je niet per ongeluk eroverheen springt ofzo..

Misschien handig om een stukje code te tonen. Je kunt het eventueel ook zelf checken door direct ervoor een tekst op het scherm te zetten, als die wel komt, weet je zeker dat de code wel wordt uitgevoerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...